Zo'n 15 uur werk.
Niet te koop. In opdracht van bokker Cardy.

Ze krijgt ook nog een naam, daar denkt Cardy nog even over na.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Echt heel gaaf gedaan, zoveel detail elke keer weer, super!

I like it! 
Heb je voor deze nou epoxy gebruikt? Zo ja, hoe beviel het?

Uiteindelijk kreeg ik het door. Gewoon een hele andere manier van kleien dan met de klei die ik gewend was. Maar uiteindelijk ben ik echt heel tevreden. Het voelt ook als plastic, erg stevig en niet lomp zwaar.
Super tip dus van je geweest!
Kijk en die wou ik dus ookal ooit maken! Prachtige uitwerking ervan, vooral de staart vindt ik er mooi.

wauw, ik vind dit juist een hele geslaagde! Faelivrin schreef:Wederom complimenten, jammer dat je zo lang weg bent geweest want geniet altijd van je werk! Krijgen we nu weer MLP's te zien van je hier?Echt heel gaaf gedaan, zoveel detail elke keer weer, super!

Ze doet me denken aan Arïel de kleine zeemeermin, niet in het minste door de kleuren 
Mireille schreef:Wuis; idd. Ik heb nu epoxy gebruikt. Toen ik er mee begon ergerde ik me er flink aan. Het bleef niet pakken, maar wel aan mijn vingers. Kreeg het niet netjes.... grr.Uiteindelijk kreeg ik het door. Gewoon een hele andere manier van kleien dan met de klei die ik gewend was. Maar uiteindelijk ben ik echt heel tevreden. Het voelt ook als plastic, erg stevig en niet lomp zwaar.
Super tip dus van je geweest!