sexy_back schreef:neem eens foto's waarop de dieren de foto volledig vullen... je hebt nu namelijk op sommige foto's mensen er bij opstaan en dat is storend. ook zijn de meeste foto's meer omgeving dan dier en dat is jammer want als je het dier de foto volledig laat vullen krijg je vanzelf al spannender foto's.
Sommige foto's. Bijvoorbeeld die van de vogels (behalve de Ara) zijn gemaakt tijdens een vogelshow.
Je mocht niet gaan staan, dus erg lastig om er geen mensen op te krijgen. Vandaar dat je op die foto's een hoofd kan zien. Ik heb ze verder niet bewerkt, dat moet ik ooit nog een keer gaan doen.
Bij de Takin heb ik er juist voor gekozen iemand erop te zetten, om te laten zien hoe hoog het dier geklommen was
Ik heb namelijk wel foto's van de Takin waar geen mensen op staan. Dan zit hij met een aapje ergens bovenop, maar ik vind deze zo grappig omdat hij zo hupste aan de achterkant.
sexy_back schreef:ook bij de ara probeer door een gleuf van het hek de foto te nemen dan zie je de witte waas niet....
Is vrij lastig. Zoals je zegt ken jij mijn camera niet en dat blijkt. De lens gaat dus echt niet tussen dat hele fijngemaasde hek door.
Ik had dus verwacht dat er van de ara helemaal niets te zien zou zijn, niets was minder waar, hij had de vogel zo scherp gesteld dat het hek een kleine waas vormde. Bij sommige camera's zou je waarschijnlijk een hek hebben gezien en geen vogel.
@cyntje: ik ben nog aan het experimenteren. Had ongeveer 300 foto's gemaakt die dag, dus misschien zitten er wel spannendere dingen bij, maar heb ik die nog niet als dusdanig opgemerkt 
De olifant die naar voren kwam gelopen, heeft later nog met het water staan spelen, was ook wel leuk. Alleen vond ik die foto's net wat te donker uitgevallen omdat ik tegen de zon in stond 
Overigens misschien nog een leuke wetenswaardigheid.
Bij een aantal foto;s sta ik op een behoorlijke afstand.
Bij de vogelshow bijvoorbeeld zit er meer dan 20 meter tussen, bij de kleine kerkuil zelfs zo'n 30 tot 40 meter. De tweede olifanten foto zit ook een behoorlijke afstand tussen, deze stonden namelijk ergens achterin hun verblijf.