De eerste foto vind ik erg mooi wat betreft kleur en belichting. Compositie en houding van de personen op de foto kan veel beter. Omdat je schrijft dat jullie band een rockband is, vind ik dat je dit best wel in de foto's mee had kunnen nemen. Daarbij denk ik aan kleding (niet alles meteen zwart ofzo, maar het is niet echt afgestemd aan elkaar) en blik. Spreek van te voren af met je band welke emotie je over wilt brengen. Als je vrolijk op de foto wil, prima, als dat het gevoel is wat je over wil brengen. Iedereen staat lachend op de foto, maar wel allemaal met een andere soort lach. 1e is verrast, 2e is ingehouden, 3e is gemaakt, 4e is vriendelijk, 5e is ook wat verrast. Probeer anders eens wat foto's te maken met verschillende emoties, dan kun je achteraf beslissen welke je het leukst vind. Natuurlijk kun je ook juist allemaal verschillende emoties aannemen, maar dit is er net tussenin, snapje? Verder is het natuurlijk iets leuks dat er maar 1 meisje in de band zit, kun je iets mee doen! Nu valt het meisje er een beetje buiten, alsof ze niet echt bij 'de guys' hoort. Kijk eens naar de bandfoto's van de band Paramore, deze band heeft ook maar 1 meisje, en ik vind dat dat feit altijd heel creatief wordt verwerkt in de bandfoto's. Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt