[FOTO] we rock!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

savale

[FOTO] we rock!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 14:02

hier 3 foto's geschoten voor onze (rock) band website.
geschoten met een canon EOS 400D met de 18-55mm Kitlens. Iso 1600, F/3.5 vanwege de slechte belichting.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden:

1: met de zelfontspanner
Afbeelding

2: onze gitarist in actie
Afbeelding

3: Ik in actie, maar bewust van de foto Knipoog
Afbeelding

copyright: http://www.savale.nl / http://www.loose-endmusic.nl

goeroe

Re: [FOTO] we rock!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:14

In een band zitten is gaaf! Cool Haha! wij willen binnenkort ook een fotoshoot doen maar weten nog niet zo goed hoe en wat

Bij foto 1 is het alsof het meisje er een beetje buiten staat, de rest zit aan elkaar vast zeg maar en zij staat los. Daarnaast viel het me op dat de plaatsing van de arm van de voorste persoon er een beetje dubieus uitziet, nu lijkt het bijna alsof je op z'n bovenarm rijdt. Bloos Maakt de foto wel interessanter trouwens maar ik weet niet of het de bedoeling was, hihi.
Foto 2 vind ik wel iets hebben.
Foto 3 vind ik de beste. en mooie gitaar, ik ben ook verliefd op de strat van m'n vriend Pling

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 14:22

haha het meisje is er als laatste bijgekomen dus het zal geen toeval zijn Huilen van het lachen
Denk dat die voorste jongen niet helemaal stabiel stond, dus vandaar die arm, maar ziet r wat vaag uit ja Tong uitsteken
Bedankt voor je commentaar. Als je hulp nodig hebt met de foto's moet je het maar zeggen!
Het jammere was dat dit gewoon heel lastig foto's maken was omdat niet iemand anders het kon doen zeg maar, zeker die groepsfoto is dan erg onhandig.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:42

Foto 1 vind ik erg mooi, alleen jammer van het busje op de achtergrond. Volgende keer even wegzetten?
Foto twee vind ik niet zo mooi, te druk, en hij spreekt me gewoon niet aan. Foto drie is ook mooi, alleen jammer dat er wel heel veel pet weg is Lachen Je hoeft er niet helemaal op te staan, maar er mist net wat te veel imo.

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 15:52

Thanks voor je comment:
Ja dat busje... was niet ons busje, maar heb er eerlijk gezegt niet opgelet. Wel erg jammer maarja pech. Nog n detail: mn veter hangt naast mn schoen Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:14

Leuke foto's zeg! Mooie kwaliteit ook, vind het wel leuk dat het plezier van het muziek maken ook erg naar voren komt in deze foto's Ja

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:52

De eerste foto vind ik erg mooi wat betreft kleur en belichting. Compositie en houding van de personen op de foto kan veel beter. Omdat je schrijft dat jullie band een rockband is, vind ik dat je dit best wel in de foto's mee had kunnen nemen. Daarbij denk ik aan kleding (niet alles meteen zwart ofzo, maar het is niet echt afgestemd aan elkaar) en blik. Spreek van te voren af met je band welke emotie je over wilt brengen. Als je vrolijk op de foto wil, prima, als dat het gevoel is wat je over wil brengen. Iedereen staat lachend op de foto, maar wel allemaal met een andere soort lach. 1e is verrast, 2e is ingehouden, 3e is gemaakt, 4e is vriendelijk, 5e is ook wat verrast. Probeer anders eens wat foto's te maken met verschillende emoties, dan kun je achteraf beslissen welke je het leukst vind. Natuurlijk kun je ook juist allemaal verschillende emoties aannemen, maar dit is er net tussenin, snapje? Verder is het natuurlijk iets leuks dat er maar 1 meisje in de band zit, kun je iets mee doen! Nu valt het meisje er een beetje buiten, alsof ze niet echt bij 'de guys' hoort. Kijk eens naar de bandfoto's van de band Paramore, deze band heeft ook maar 1 meisje, en ik vind dat dat feit altijd heel creatief wordt verwerkt in de bandfoto's. Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt Lachen

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 18:17

Hier heb ik zeker iets aan, top commentaar!