[FOTO] Flame

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fnanne

[FOTO] Flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 17:23

Flame is de Red Merle Border Collie van mijn moeder. Een schat van een dier, en érg fotogeniek.
(Als ze stil wil zitten Haha! )
Gisteravond was het licht zo mooi, dus tijd voor wat foto's van deze mooie hond Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PartOulOver

Re: [FOTO] Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:24

Leuke hond! Zijn erg mooie foto's!! Complimentje Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:24

Erg netjes! Ja
Vind de belichting erg mooi en ze zijn niet overbelicht.
Hond is idd fotogeniek. Haha!

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:31

Allereerst, WOW: wát een gave foto's! Ze hebben allemaal wel iets waardoor ik ze persoonlijk heel erg bijzonder vind.
Foto 1: Deze foto vind ik het minst leuk, omdat er een schaduw over het rechter oog van de hond valt. Wel erg mooie kleuren!
Foto 2: WOW! Dat mooie hoofdje, die blik en dat licht. Geweldige foto! Klein detail, jammer dat er een paar plukjes haar zijn afgesneden
aan de bovenkant, had graag heel iets meer ruimte daar gezien. Maar echt, wat een prachtige foto is dit! OK dan! Zeker mijn favoriet!
Foto 3: Weer die prachtige blik, leuke compositie en dat mooie avondlicht. Jammer van de staart, maar verder weer een super foto!
Foto 4: Grappige compositie! Niets op aan te merken Lachen

Erg netjes trouwens dat nergens de witte haren van de hond overbelicht zijn, dat is vaak niet makkelijk met de zon erop.
Knap gedaan, vind het een erg leuke serie geworden! Ja En een prachtige hond ook Knipoog

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 22:02

Haha! thanks!

@ sunny_90: Nagelbijten / Gniffelen ik vond juist die schaduw wel wat hebben, wat meer contrast erin.
Dankjewel voor je uitgebreide commentaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 22:08

Zo op het eerste gezicht was mijn reactie: Wauw die zijn echt goed gelukt! Vind de belichting echt heel mooi gedaan!

Bij foto 1 vind ik erg mooi, de uitdrukking in de ogen vind ik erg goed vastgelegd. Zijn rechteroog is alleen wat donker, door schaduw. Niet heel erg storend verder Lachen
Foto 2 vind ik mooi, geen storende punten imo op deze foto. Heeft het rechteroog nou 2 kleuren? Lachen
Foto 3 is de belichting wederom erg mooi, zeker ook met de reflectie op het water. De blik van Flame is echt om te smelten, schitterend vastgelegd! Jammer dat de staart iets afgesneden is aan de rechterkant.
Foto 4 had ik persoonlijk iets meer ruimte aan de linkerkant van Flame willen zien, nu voelt de foto iets uit evenwicht, verder ook dit een heel mooie foto

Lachen

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 09:36

@ Unwritten; klopt, Flame heeft inderdaad in één oog twee kleuren Ja Heel apart om te zien.
Afsnijding etc. vind ik nog erg moeilijk, soms kan het fijn uitpakken en maakt het een compositie net wat interessanter, en soms werkt het het resultaat juist tegen...

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 13:07

wow wat een prachtige fotos en een super mooie hond, echt ik houd van borders en dan merle red echt super zeg. Vooral de ogen komen er mooi uit