Zoals je kan zien waaide het lekker!
Weer drie fotos uitgekozen en ben benieuwd wat jullie er van vinden

Even andere copyright dan anders, maar vond de andere storen op de fotos
1.

2.

3.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik fotografeer met de Nikon D60 en dit keer met mn 55-200mm

roxiie schreef:Waaaauw mooie foto's! De kleuren zijn lekker warm!
Vind alleen de mascara van "het model" wat té, maar dat is mijn mening
.

!

Zoë_Iris schreef:allemaal érg mooi! Zeker die kleuren!
(gave kleur haar heeft ze ook)
helemaal leuk!

Nog fototechnisch commentaar?
Nog een mascara-opmerking: die had van mij ook minder gemogen, hij springt er nu wel heel erg uit. Daardoor gaat het eigenlijk zelf de aandacht vragen in plaats van meer nadruk op de ogen leggen. De kleur lijkt me zwart, misschien dat bruin beter gewerkt had.
in de andere 2 foto's trouwens niet. 
Eline schreef:Eerst, half off topic maar moet het toch even kwijt: Wat een ontzettend mooi model. Je mag het misschien van leeftijdsgenootjes niet vaak horen, maar ik vind haar haarkleur prachtigNog een mascara-opmerking: die had van mij ook minder gemogen, hij springt er nu wel heel erg uit. Daardoor gaat het eigenlijk zelf de aandacht vragen in plaats van meer nadruk op de ogen leggen. De kleur lijkt me zwart, misschien dat bruin beter gewerkt had.
Fototechnisch denk ik dat je samen met je model meer zou kunnen variëren in blikken. Ik weet niet of je model een beugel heeft, maar vooral op #1 en #3 lijkt het alsof ze haar mond geforceerd dicht houdt. Probeer nog meer te werken aan ontspanning van het model, zodat je haar nog natuurlijker op de foto kunt zetten.
Ik heb ook tegen dr gezegt dat ze misschien bruine mascara moet kopen. Dat heb ik ook en ik heb dezelfde kleur haar als zij, staat wat zachter.