[SITE] Graag meningen/ tips.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[SITE] Graag meningen/ tips.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:06

Ik heb de afgelopen week mijn site weer eens grondig veranderd en ge-update, en hoor graag meningen (positief/ negatief) en tips. Ik wil graag een .nl/ .com site, maar daar ik heb nu simpelweg even geen geld voor dus dat laat nog even op zich wachten. Ik zou graag opbouwend commentaar willen over het geheel (lay-out, tekst, werk etc.). De site is bedoeld om mijn werk te kunnen laten zien.

www.JW-Art.tk

Alvast bedankt!

yvonnepuntnl

Re: [SITE] Graag meningen/ tips.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 20:06

Ik heb niet alles bekeken, maar op zich ziet het er netjes en professioneel uit.
Ik vind dat je veel teveel foto's laat zien; ik zou echt alleen de hele aparte laten zien; degenen waar je zelf echt trots op bent.
Verder is het misschien een idee om iets te laten zien wat je allemaal kunt met bewerken van foto's en of filmpjes?

gefeliciteerd trouwens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:36

Dankje!

Ja ik zat nog te twijfelen over de foto's idd. Ik ga zometeen even een kleinere selectie maken. Ik twijfel omdat deze site echt een portfolio is, ook een beetje voor school. En ik dus een breed beeld wil geven over de verschillende dingen waar ik mee bezig ben. Maar een iets kleinere selectie zou wel kunnen idd. De bewerkingen laten nog even op zich wachten aangezien mijn internet er steeds uit ligt en uploaden dan moeilijk gaat. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 22:11

Ik vind het qua kleuren en vormgeving wat weghebben van het startvenster van Adobe Dreamweaver CS3 Clown

Heb je het ontwerp zelf in elkaar gezet? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:38

Standaard template van Freewebs is het. Vond deze de enige die een beetje paste, en niet druk was. Kleurtje vond ik wel geinig. Heeft idd wat weg van dreamweaver. Clown