[SONG] Oasis - Wonderwall gitaar/zang cover

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

savale

[SONG] Oasis - Wonderwall gitaar/zang cover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 09:55

Eve_lien

Re: [SONG] Oasis - Wonderwall gitaar/zang cover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 11:48

Blijft een gaaf nummer he Lovers.
De galm vind ik af en toe iets teveel van het goede en sommige woorden spreek je net niet zo heel lekker uit..
Maar het geheel is fijn om naar te luisteren. OK dan!

Ben wel benieuwd naar je eigen songs stiekem..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 15:27

De manier waarop je de tekst uitspreekt is inderdaad nogal.. vaag. De eerste lettergreep kort en de tweede ineens lang, dat doet mij niet zoveel. Verder klinkt het wel lekker.

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 18:16

Misschien eens wat zanglesjes volgen als ik tijd heb Lachen M'n uitspraak is tot nu toe altijd al een probleem geweest.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:17

Het is niet zozeer je uitspraak, meer de manier waarop je het uitspreekt. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Clown Het lange aanhouden past er voor mijn gevoel niet zo goed bij.

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 19:53

Ik denk dat zangles wel degelijk heel veel zal helpen. Ja Je hebt opzich een geschikte stem, maar mist nu echt techniek (en o.a. slechte uitspraak) waardoor het wat onaantrekkelijker klinkt. Daarmee bedoel ik niet dat het slecht is, absoluut niet, het is meer dat het wat mist aantrekkingskracht waardoor ik graag langer blijf luisteren. Het laatste stukje, het rustigere, was daarintegen wel zeer aangenaam om naar te luisteren. Ik vermoed dat dat komt omdat je daar je stem niet zo forceerd.
Overgens jouw aanpassingen in de song over het geheel gezien goed en orgineel Cool

Als je de kans hebt/het geld er voor hebt, dan zou ik echt zangles nemen hoor! Mijn eigen ervaring is dat zangles voornamelijk onder de heren niet heel erg leuk en stoer wordt gevonden (vooral door die domme oefeningen Clown ) maar het helpt wel degelijk heel veel. Ik weet zeker dat je nog velen malen beter kan worden dan dit. Cool

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 20:44

Haha bedankt voor je commentaar! Je hebt zeker een punt, maar of ik mezelf zover krijg om zangles te nemen weet ik ook niet want het is inderdaad niet echt stoer Bloos

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:39

Nouuuuuuuuuuuuu na die zanglesjes mag je wel even bij mij thuis komen zingen! haha, nee grapje, inderdaad je woordklanken mogen wat 'netter' maar dat komt wel goed, ik vindt dat je een mooie stem hebt. Daarnaast is het ook nog een van mijn favonummers:) toppie!