advies gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minkie

advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 21:51

Vanmiddag heb ik deze foto gemaakt van mijn paard. nu stoor ik mij aan dat kleine stukje halstertouw. is er iemand die deze foto netjes kan bewerken dat het touw weg is?
ook wil ik deze foto graag op kanvas afdrukken. wat vinden jullie hiervan en wat is een goede "winkel" om dat te laten doen?
alvast bedankt.

Afbeelding

Pollewoppy

Re: advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:53

Ik heb nu twee keer een foto op canvas laten afdrukken bij de hema en ben heel tevreden over het resultaat.
Moet er wel bij zeggen dat dat ook verschilt, want mijn zusje heeft er 1 van de hema die ik niet goed vind van kwaliteit. Maar dat kan ook aan de foto geleden hebben.

voor het wegwerken van het touw heb ik geen tips. Maar vind het wel een leuke foto

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 21:56

Geen tips over dat touw, maar wil wel even zeggen dat ik het een super mooie foto vind!!!

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 22:13

dank jullie wel!
ja had ook gehoord dat de hema wel goed was. gaat mij er eigenlijk om dat je wel kan blijven zien dat het tulpen op de foto zijn. niet dat het wazige banen worden.
@pollywolly, hoe waren de kleuren bij de hema?hetzelfde als op de orginele foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:13

Ik had je foto eens opgeslagen en er zelf eens mee "verveelt" zeg maar.
En binnen 1 minuut had ik het halstertouw netjes weg, (kwestie van clone stempel tool bij photofiltre). Als je wilt kan ik hem naar de doorsturen, of je kun je me de "Grote" versie van de foto sturen zodat ik hem voor je goed wegwerk.

savale

PM me maar even, als je me het origineel stuurt dan wil ik wel een poging wagen om dat weg te photoshoppen voor je

savale

Ahhh er zijn er al meerdere die het kunnen/willen. Het is inderdaad een koud kunstje als je weet hoe het moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:15

savale schreef:
Ahhh er zijn er al meerdere die het kunnen/willen. Het is inderdaad een koud kunstje als je weet hoe het moet

idd Knipoog

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 22:24

hoe krijg ik de grote foto verzonden via pm? kan alleen die van mijnalbum erbij doen enn dat is deze al.

savale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 22:25

dat kan niet, maar even je msn/email PM-en naar mij of Nini zodat je m kan opsturen Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 09:56

Ik zou het laaten afdrukken bij de hema Ja hele mooi kwaliteid, kleuren zijn ook erg mooi. Ik heb ooit 1 foto gehad die niet mooi was geworden, maar de rest was top!
Ook ik kan het voor je weg werken, maar er zijn al twee boven mij Tong uitsteken
Hier is trouwens wel een ander topic voor [CB] [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #2

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 10:33

Aims schreef:
Ik zou het laaten afdrukken bij de hema Ja hele mooi kwaliteid, kleuren zijn ook erg mooi. Ik heb ooit 1 foto gehad die niet mooi was geworden, maar de rest was top!
Ook ik kan het voor je weg werken, maar er zijn al twee boven mij Tong uitsteken
Hier is trouwens wel een ander topic voor [CB] [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #2

Zie de link hier boven. Vandaar dan ook hier een slotje. Je mag de bewerkings aanvraag in het gelinkte topic doen.

De vraag over afdrukken op canvas mag je in een nieuwe topic opnieuw doen. Lachen