Ik zou alleen wat op je 'blocks' letten, bij de eerste blokkeert zijn lijf/trui een deel van het beeld. Als je één arm in zijn zij had laten zetten, was er iets meer doorkijk geweest en had de foto iets meer lucht gehad, zeg maar Dat is echt het eerste waar ik me op foto's aan kan storen, haha, vreemde tick van mij
Volgende keer kun je misschien wat met flitslicht stoeien? De tweede foto is qua belichting echt nagenoeg perfect, maar bij de eerste heeft ie wel veel schaduw in de plooitjes en in zijn ogen.. Daardoor vallen z'n ogen ook wat weg, en misschien was het mooier geweest als je licht ingeflitst zou hebben
Ik vind het hele doorsnee foto's als ik eerlijk mag zijn. Het is precíes goed, maar het heeft totaal geen uitstraling, echt totaal niet. Maar ik denk dat dat meer met de achtergrond en de persoon te maken heeft, voor dat extra beetje
lekkere fotos, jah miss doorsnee maar dat was de bedoeling denk ik ook.. gewoon leuke buurtjongen op foto zetten, met de juiste compisitie enz:) Ik vind ze leuk, maar niet apart ofzo
Het valt me op dat op de tweede zijn mond een - zij het beleefd - glimlachje heeft, maar zijn ogen niet bij die uitdrukking passen. Hij lacht een beetje nep vind ik. Is natuurlijk moeilijk voor de foto, want dat doet mijn broertje ook altijd, maar dat vind ik erg jammer!
Dank jullie wel! Hij was hier even en me camera lag toevallig in de buurt dus was verder niet over nagedacht hoe en wat. Het is voor zijn moeder die heeft geen fototoestel en die vind het leuk als ik foto's van hem maak als hij hier is, dus de foto is gewoon als 'leuk' bedoelt en niet als vernieuwd of speciaal.