[TEK] Porton Jack Russel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

[TEK] Porton Jack Russel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 18:49

Als verrassing voor de eigenaren van mijn verzorgpaard, heb ik hun Jackrussel getekent met de naam Suske.
(foto is wat scheef getrokken ivm geen goede belichting te hebben in mijn kamer (zwakke spaarlamp) daarom kwam mijn schaduw er telkens op, dus beetje rekening houden dat het wat schuin getrokken is.
Afbeelding

ps: hij heeft inderdaad zo van die dunne uitstekende haren aan de linkerkant van zijn gezicht Clown

Woest

Re: [TEK] Porton Jack Russel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 20:36

niemand

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:45

Geduld Knipoog
Ik vind hem erg leuk geworden! Maar omdat de foto schuin genomen is kan ik niet echt commentaar geven omdat ik niet weet hoe hij recht van boven is Knipoog
maar wat ik zo zie vind ik hem erg leuk gelukt Knipoog Ogen spreken goed aan, neusje ziet er zacht uit, oren zijn echt super gelukt en je hebt erg mooi de vacht getekend!
Hier zullen de eigenaren heel blij mee zijn!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 20:49

gelukkig dat de oren goed zijn volgens jou, want ik heb op dat vlak de handen in het haar gestoken, normaal begin ik met de oren, maar dat kon ik nu niet, ik zou eerste bij god niet weten welke potloodkleuren ik moest gebruiken, dus ben ik met de ogen begonnen, naar ondergewerkt en terug naar boven, uiteindelijk heb ik gewoon gedaan wat ik dacht dat ik zag :p

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:41

Aims schreef:
Geduld Knipoog
Ik vind hem erg leuk geworden! Maar omdat de foto schuin genomen is kan ik niet echt commentaar geven omdat ik niet weet hoe hij recht van boven is Knipoog
maar wat ik zo zie vind ik hem erg leuk gelukt Knipoog Ogen spreken goed aan, neusje ziet er zacht uit, oren zijn echt super gelukt en je hebt erg mooi de vacht getekend!
Hier zullen de eigenaren heel blij mee zijn!

Inderdaad, dat geeft al gelijk een 'mindere' indruk, misschien kun je ook nog een andere plaatsen?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit werk wat minder vind dan de prachtige werken van je normaal....
Teken je niet zo vaak honden? Want je paardenwerken vind ik echt onwijs prachtig!
Ik vind hem ook wat minder dynamisch en wat plat. Haren en koppie heb je wel mooi gedaan! Lachen

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 07:38

cyntje: nee ik teken niet vaak honden, maar ik vond deze zelf beter gelukt dan de paarden haha. toch bedankt