[SITE] Lay-out voor foto-site van Marjografie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Welke opmaak is beter?

De eerste (grijs)
29 (65%)
De tweede (warm)
15 (34%)

Totaal aantal stemmen: 44

Butterfly14

[SITE] Lay-out voor foto-site van Marjografie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 18:42

Jawel, daar is er weer één die het wil gaan proberen! Knipoog

Ik heb hieronder twee voorbeelden staan van een lay-out voor de startpagina. Er staat geen menu ed bij, dat komt als je doorklikt, dan kom je op de eigenlijke site.

Het zijn twee totaal verschillende stijlen en ik wil graag jullie mening over beiden horen! Ik vind zelf de grijze mooi en professioneler, maar het komt vrij afstandelijk over. Echt als zo'n 'fotográáf'.
De ander vind ik zelf mooi en warm en hij straalt een prettige sfeer uit. Dit is ook wel wat ik wil bereiken, ik ben het soort fotograaf dat de tijd neemt en niet langskomt, snel wat foto's schiet en weer weggaat. Deze ziet er echter veel minder professioneel uit....

Ik heb even een print screen gemaakt van beiden, ze staan nog niet online. Ze zijn dus niet helemaal symmetrisch. Oja, de foto's zijn ook willekeurig gekozen, dus het gaat niet om het vergelijk welke foto's beter zijn oid. Lachen

Komen ze;

Afbeelding
http://img240.imageshack.us/img240/1365 ... ijsgr3.png

Afbeelding
http://img501.imageshack.us/img501/5817 ... armeu5.png

Ik ben dus zowel blij met commentaar welke er beter is als met commentaar over de lay-out opzich!
Roept u maar! Haha!

Anoniem

Re: [SITE] Lay-out voor foto-site van Marjografie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:38

Een komt op mij professioneler over door het kleurgebruik, bij twee vind ik het te fel. Ook is er meer balans in de eerste door herhaling van de foto. Waarom heb je bij foto 1 niet aan de rechterkant ook een zwart randje zitten? Dat komt veel mooier over Knipoog Meer in evenwicht.