[FOTO] Reis door Vietnam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cathelijne

[FOTO] Reis door Vietnam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 13:05

In april heb ik samen met m'n vriend (Vincent) een reis gemaakt door Vietnam. De onderstaande foto's zijn een selectie uit de foto's die ik heb gemaakt. Voor de liefhebbers: op m'n site staan er nog een flink aantal.

1. Ra's van het schip waarmee we door Ha Long Bay voeren
Afbeelding

2. Een vallei met rijstvelden in de buurt van Sapa
Afbeelding

3. Markt in Sapa
Afbeelding

4. Met 1,95 m is Vincent héél wat langer dan de gemiddelde Vietnamees... Dit jochie was daar zwáár van onder de indruk.
Afbeelding

5. De verboden stad in Hué
Afbeelding

6. De Tombe van Tu Duc
Afbeelding

7. Krantje lezen langs de straten van Hoi An
Afbeelding

8. Lampionnenwinkel in Hoi An
Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Reis door Vietnam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 13:13

Wat een geweldige foto's zeg Lovers. Zoiets wil ik ook altijd nog een keer doen. Mijn complimenten!

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 13:19

Mooie foto's! Ik heb 5 jaar geleden 4 weken door Vietnam rondgereisd. Echt een super mooi land! Leuk om al die bekende plekken op de foto's te zien...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:55

Moderatoropmerking:
TS heeft de foto's op [UK] gezet, dus ik neem aan dat ze graag commentaar en tips op haar foto's wil hebben. Andere gewone reacties over haar reis of over Vietnam mogen op [BI] of via pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 12:31

Mooie foto's, zeker uniek. Foto 7 is niet helemaal scherp, desondanks wel een mooie foto. Foto 4 is wat donker, maar de gezichtsuitdrukking van het kindje maakt dat ook helemaal goed Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:58

mooiie fotos Lachen
de laatste 2 vind ik het mooist Lachen!
jammer datdie foto van dat jochie niet helemaal scherp is en donker..die gezichtsuitdrukking isn maelijk leuK:)!

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 21:33

Dank jullie voor je reacties!
Fotograferen van mensen doe ik nog niet erg lang en is best lastig. Stilstaande voorwerpen wachten wel, een mens gaat verder of merkt je op. De foto van de man met de krant (7 geloof ik) is scherp gesteld op de man, de muur ervoor en erna vervaagd daarbij.
Bij het jochie (nummer 4) moest ik écht snel zijn maar dat was nog best lastig aangezien we in een donkere omgeving waren (sluiterstijd 1/80 sec, 200 ISO (Hogere ISO ivm ruis niet aan te raden bij mijn camera), diafragma van 4). Het origineel is nog een stuk donkerder dan jullie hier zien, maar het histogram zag er goed genoeg uit om de foto lichter te kunnen maken.