Ik vindt hem niet erg leuk. Ik vindt hem veelste donker, je ziet niet wat je haar is en wat de achtergrond. Het lijkt net of hje hoeft een beetje zweeft. Je linkeroog valt weg, en je rechterval in tegenstelling tot je linker erg veel op. Ook je oorbel vindt ik niet geweldig.. Nee 'k vindt het niet iets hebben, sorry.
Weer meer een 'Hyvesfoto' dan een CB-portret, zie nu zoveel zelfportretten de revue passeren, maar heb er pas van een paar kunnen zeggen dat ze goed zijn.
Je haar valt helemaal weg op de foto, het lijkt nu net of je een hele rare kale schedel hebt. Je zet ook je ogen nogal groot op, ik krijg een beetje het 'bange onschuldige hertje' idee. Ook zet je je lippen teveel aan door de gloss en maak je een pruillip. Je nek ziet er door het wegvallen ook erg vreemd uit.
Probeer wat meer in het 'daglicht' foto's te maken, en een beetje te spelen met emoties. Niet zo veel make-up op, dat scheelt al heel erg . Succes!
geen crea bea waardig.. de kleuren zijn nie tmooi.. beetje oranje achtig.. en vindt de gezichtsuitdruking niet mooi maar dat is persoonlijk.. sucses met oefenen !