[FOTO] Lesley

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aims

[FOTO] Lesley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 20:30

Vandaag naar het strand geweest met vriendin Lesley om wat fotos te maken.
Was weer heerlijk weer, moesten na een tijdje weg omdat het begon te regenen, maar we hebben nog lekker van de zon kunnen genieten!
Opbouwend commentaar is heel welkom! Had eerst niks met mensen fotografen, maar begin het steeds leuker te vinden Knipoog

1. Afbeelding

-

2. Afbeelding

-

3. Afbeelding

Phillipa

Re: [FOTO] Lesley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:33

Heerlijk blije foto's! Bij de 1e vind ik het heel leuk dat die grassprietjes er zo voor komen! Alleen dat roze iets stoort me een beetje. Een bloemetje ofzo is het denk ik? Verder goed gedaan! Haha!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:34

Prahctige foto's!

Foto 1: Oooee mooie foto's, hij was aan het laden en ik was helemaal onder de indruk. Echter v ind ik haar pols/hand erg storend! Als dat óf duidelijker aanwezig was geweest of weg was gelaten, was hij top geweest.
Foto2: WEet moeilijk waar ik me op moet concentreren rechts meer haar links een stuk arm, grote oorbellen, een wit koordje langs haar hals en veel vrolijkheid. Pff, teveel voor me koppie Knipoog Verder vrolijke foto maar wat druk.
Foto 3: Mooie compositie. Er loopt volgens mij iemand achter haar waardoor een donkere vlek verschijnt. Had het mooier gevonden als dit weg was gelaten, maar vind hem wel iets hebben! Vind het een mooie foto

Succes.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:35

Wau die 1ste foto is super gaaf!!

Die 2de weet niet wat ik hiervan moet denken...ene kant heel leuk maar ook ebst druk!
EN de 3de foto Jammer at ze zo serieus kijkt

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 20:41

Bedankt iedereen Lachen Foto 1 is ook mijn favoriet.
Nu ik zo foto twee bekijk ben ik het helemaal met jullie eens, ik weet ook niet waar ik me op moet concentreren.
Volgende keer maar wat minder sieraden om Tong uitsteken

savale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:15

Die eerste foto schiet er echt bovenuit. Mooie compositie en lekker losjes door al die grasprietjes. Met welke portretlens heb je ze geschoten?

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 23:01

Ik heb ze allemaal gewoon geschoten met mijn 55-200 mm lens Knipoog

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 23:06

N_fotografie schreef:
Prahctige foto's!

Foto 1: Oooee mooie foto's, hij was aan het laden en ik was helemaal onder de indruk. Echter v ind ik haar pols/hand erg storend! Als dat óf duidelijker aanwezig was geweest of weg was gelaten, was hij top geweest.
Foto2: WEet moeilijk waar ik me op moet concentreren rechts meer haar links een stuk arm, grote oorbellen, een wit koordje langs haar hals en veel vrolijkheid. Pff, teveel voor me koppie Knipoog Verder vrolijke foto maar wat druk.
Foto 3: Mooie compositie. Er loopt volgens mij iemand achter haar waardoor een donkere vlek verschijnt. Had het mooier gevonden als dit weg was gelaten, maar vind hem wel iets hebben! Vind het een mooie foto

Succes.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

pedro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 23:24

Bij de laatste foto mis ik een stukje hoofd, vind ik erg jammer, foto 1 heeft dit ook maar stoor ik mij niet zo aan. Mooie foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 11:57

Eerste foto vind ik mooi, compositie is erg leuk gedaan Lachen
Foto twee ben ik geen fan van, ik heb geen punt om me op te focussen, en zowiezo vind ik dit soort foto's moeilijk, juist omdat er zo'n groot stuk van het hoofd wordt afgesneden Knipoog
Foto 3 vind ik het jammer dat er een stukje afgesneden is aan de bovenkant en vind ik de gezichtsuitdrukking niet echt bij de foto passen..

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:55

prachtige fotos! daar is ze vast heel blij mee Tong uitsteken!
commentaarkan ik echt niet geven,,..!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 17:51

Dankjulliewel Knipoog ze was zeker blij met de fotos! Ik heb rond de twee honderd fotos geschoten.

@Unwritten, zou je kunnen uitleggen hoe je de gezichtsuitdrukking niet vind passen bij de foto?
Ik vind het er wel bij passen, ze kijkt rustig maar staart wel recht in je ogen. Ieder zijn eigen voor keur Lachen
Nu je het zegt van dat stukje 'afgehakte' hoofd valt het mij ook op, stoort mij persoonlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 18:01

De gezichtsuitdrukking roept bij mij wrijving op, zeker omdat je met dezelfde kleurschakeling 2 lachende foto's hebt geplaatst, en dan in een keer een serieuze, dat roept heel veel wrijving op Knipoog

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 18:05

Unwritten schreef:
De gezichtsuitdrukking roept bij mij wrijving op, zeker omdat je met dezelfde kleurschakeling 2 lachende foto's hebt geplaatst, en dan in een keer een serieuze, dat roept heel veel wrijving op Knipoog

Als je het zo zegt snap ik het wel jaa Ja Ik/wij hebben dit wel expres gedaan, om veel verschillende gezichts uitdrukking te fotograferen, omdat we niet allemaal dezelfde soort fotos wilden. Dit zie je ook wel als ik meer fotos laat zien, maar vond drie een mooi aantal.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 16:03

Súperfoto's! Ik blijf er gewoon naar kijken. Dit komt ook doordat ik het een heel mooi model vind, knap zonder té te zijn.

Ik vind de laatste juist ook ontzettend mooi. Mooie onscherpte, mooie tinten. Ik heb zelf ook geen problemen met de uitdrukking, ik vind het niet serieus, maar juist mooi sereen. De onscherpte in de foto klopt hier helemaal mee. Ik vind de afsnijding ook juist heel mooi zo.
De eerste foto vind ik ook zuper, met een geweldig standpunt! De volgende keer inderdaad wat minder sieraden om, vooral de ketting stoort me, ook in foto 2.

Ik denk dat jullie twee samen een zeer goede combi vormen! Ik denk dat het zeer geslaagd is om verschillende foto's neer te zetten, zowel door jou als door haar. Complimenten! OK dan!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 16:09

Butterfly14 schreef:
Súperfoto's! Ik blijf er gewoon naar kijken. Dit komt ook doordat ik het een heel mooi model vind, knap zonder té te zijn.

Ik vind de laatste juist ook ontzettend mooi. Mooie onscherpte, mooie tinten. Ik heb zelf ook geen problemen met de uitdrukking, ik vind het niet serieus, maar juist mooi sereen. De onscherpte in de foto klopt hier helemaal mee. Ik vind de afsnijding ook juist heel mooi zo.
De eerste foto vind ik ook zuper, met een geweldig standpunt! De volgende keer inderdaad wat minder sieraden om, vooral de ketting stoort me, ook in foto 2.

Ik denk dat jullie twee samen een zeer goede combi vormen! Ik denk dat het zeer geslaagd is om verschillende foto's neer te zetten, zowel door jou als door haar. Complimenten! OK dan!

Heel erg bedankt Haha!
Dit is de eerste keer dat wij samen gewerkt hebben en ik moet zeggen dat het me erg beviel, zij luisterde goed naar mijn commentaar en zij had ook zelf heel veel ideeen. Volgende week gaan we het bos in voor nog een fotoshoot, hoop dat daar ook leuke fotos uitkomen. Uiterraard komen ze ook op bokt Knipoog Al jullie tips zullen geprobeerd/gebruikt worden Lachen

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:33

Aims schreef:
Welke lens is dit precies? Ik zoek zelf namelijk ook nog een lens in die richting (alhoewel m'n portomonnee zegt van niet Knipoog )

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:30

Prachtig, erg mooi gedaan, heel mooi scherp geweldig!!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:32

De tweede vind ik niet mooi, haar oog en de linkerkant storen mij. De anderen vind ik beiden erg goed! Heel netjes gedaan!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 20:06

Butterfly14 schreef:
Aims schreef:
Welke lens is dit precies? Ik zoek zelf namelijk ook nog een lens in die richting (alhoewel m'n portomonnee zegt van niet Knipoog )

Het is een lens van Nikon, heel fijn ding Knipoog
Op deze site kan je er meer over lezen :
http://www.letsgodigital.org/nl/13237/n ... _55_200mm/

Iedereen bedankt voor het commentaar Haha!

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 21:52

Mooie foto's weer. De eerste vind ik het mooist wel jammer van de eerder genoemde pols.

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:01

Prachtige foto's !

1; mooie compositie, het licht dat er achter valt is echt heeel mooi gedaan, mooie kleuren en lekker scherp Ja
2: Mooi moment ! vinde de compositie ook erg leuk gedaan
3; mooie foto, fijne dof en kleuren op de achtergrond. jammer dat het boven op een beetje overbelicht is maar dat merk ik alleen Nagelbijten / Gniffelen

erg fijne kleuren bij alle 3 de foto's, een mooie foto serie Lachen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:04

ik vind het alle 3 echt hele mooie foto's echt super fijn om naar te kijken! Ja

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:12

Ha, helaas! Ik heb een Canon, dus dat gaat niet passen. Knipoog