[FOTO] Bloemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine

[FOTO] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 19:08

Toen het zondag heel erg mooi weer was, ben ik weer eens in de tuin gedoken met mijn Canon powershot A650.
Ik weet het, bloemen zijn niet erg orgineel om te fotograferen. Maar toch vond ik er een paar mooie bij zitten. Knipoog

Foto 1
Afbeelding
- De bloemen zijn wat donker, maar ik vond de lucht zo mooi uitkomen.

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Foto 5
Afbeelding

Ik zou graag commentaar willen ontvangen. Haha!

Janna_

Re: [FOTO] Bloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:50

Ik vind de composities een beetje te standaard.
Maar voor dat je hem nog niet zo lang heb vind ik het er al wel goed uitzien. Probeer wat uit zou ik zeggen!

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 19:56

Ik ga met Janna_ mee, een beetje standaard composities.
Verder hadden ze iets scherper gemogen (kan ook door het uploaden komen)
Het ziet er goed uit voor de eerste keer, veel succes nog Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:33

bij 1 is het jammer dat ie donker is en die takken rechts anders was het vast een veel betere foto Lachen vindt hem zoo ook mooi Knipoog
en de rest vindt ik wat standaard..en niet helemaal schepr allemaal althans dat lijkt zo

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:11

idd, een beetje standaart posities, de 1ste vind ik de mooiste er tussen, mooie blauwe lucht en lichte bloemen, jammer van de boom met al die takken, had mooier geweest dat je alleen maar lucht zag en daar onder wat bloemen en het donkere stoor mij niet zo erg eigenlijk vindhet wel mooi uitkomen met de "lichte" lucht.
ze zijn ook niet zo scherp allemaal, maar volgens mij fotografeer je met een digi camera ? dan kan je dr ook geen haar-scherpen foto's uit verwachten Lachen
verder goed blijven oefenen Lachen en idd probeer eens iets uit dat je normaal niet zou doen *LOL*

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-08 12:51

Ik fotografeer met een digitale camera, geen spiegelreflex. Maar het is toch wel een hele fijne digi camera, kan wel heel veel standen en alles bepalen van lichtinval. Het is geen spiegelreflex, maar ook geen standaard camera zeg maar.

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 13:02

ik snap wat je bedoelt Knipoog ik had ook zo'n soort eerst, zat ook tegen een spiegelreflex aan maar was het niet, ze zijn ook fijn om mee te beginnen Lachen

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:13

bloemen zijn inderdaad wat standaard, maar soms is er zo gau nu eenmaal niets anders
ik vind het mooie foto's lekker scherp, soms hadden de kleuren er wat meer uit mogen springen
maar verder goed gedaan Lachen

robbedoes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 18:03

Ik vind de 1e ook het mooist, derest zijn ook mooi maar wat derest ook zegt wel een beetje standaard. En foto 3 oogt niet echt scherp, met ruis op de achtergrond enzo. Maar achja nadien, zo vaak heb je nog niet echt serieus foto's gemaakt met deze camera dus het is wel erg goed hoor Lachen