[FOTO] vogelshow

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

[FOTO] vogelshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 21:36

We zijn naar een vogelshow geweest en toen heb ik wat foto's gemaakt.
Wat vinden jullie? Lachen

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

_Charlotte_

Re: [FOTO] vogelshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:47

eeerlijk gezegd niet crea bea waardig..

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:53

Tjonge, wat heeft iedereen toch met dat CB/UK-waardig?
Iedereen moet ergens beginnen. Je moet leren en in het begin heb je dat inzicht vaak niet.
En daarbij mag je het dan ook wel onderbouwen, want TS heeft hier natuurlijk helemaal niets aan.

Ze zijn leuk, maar niet meer dan dat. Probeer met composities te spelen, probeer het onderwerp net op zo'n manier te fotograferen dat het eruit springt en probeer storende objecten te vermijden. Het publiek bijvoorbeeld maakt het plaatje te druk, de aandacht wordt daar naartoe getrokken.
En upload je foto's de volgende keer bij Imageshack.us of iets dergelijks, want Mijnalbum.nl haalt de kwaliteit drastisch omlaag.
Maar oefen vooral lekker verder! Lachen

badeend14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 07:52

Ben het helemaal met je eens Eef! Iedereen moet idd érgens beginnen. Niemand kan meteen (bijna) perfecte foto's maken. Het gaat erom dat je wilt leren als je verder wilt komen. En daarom kunnen mensen hier foto's plaatsen; om te leren en zo verder te komen.
En met reacties als ''niet CB-waardig'' kan de TS dan idd helemaal niets omdat ze daar nou niet echt handige tips uit kan halen.

Ik vind het een leuk onderwerp, verder sluit ik me aan bij Evelijn. Je kan bijvoorbeeld met de composities spelen door te proberen om het hoofdonderwerp niet in het midden te zetten maar op 1/3 van de foto. Dat is misschien handig om mee te beginnen. Verder kan je natuurlijk ook altijd zelf kijken wat je een leuke compositie vindt op dat moment. Ook wil ik hier niet mee zeggen dat het nooit mooi is om het onderwerp in het midden vast te leggen! Soms geeft juist dat de foto net iets extra's!!
Verder vind ik de foto's een beetje te donker.
Maar ook ik zeg: lekker verder oefenen Haha!!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 19:27

Bedankt evelijn en badeend Lachen Het was best moeilijk op de foto te zetten omdat de dieren echt aldoor maar een paar seconden stil bleven zitten, en inderdaad, ze zijn te donker. Ik zal proberen wat met jullie tips te doen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 06:33

Helemal eens met Evelijn. Het springt er niet vanaf, maar probeer idd te oefenen met compositie's. Meer heb ik niet te zeggen.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:31

daar heb je geljk in jah Knipoog

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 14:31

okee bedankt!