[SCH] De weg kwijt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[SCH] De weg kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 16:23

Want dat was ik echt even. Het schilderij was af, hij viel op de grond (met de goede kant naar boven gelukkig), maar ik probeerde hem tegen te houden en toen zaten er wat vingerafdrukken en vegen op Huilen van het lachen
Maargoed, kijk en huiver..

Afbeelding

Niet bijzonder, meer een klein frutseltje tussendoor om de verveling tegen te gaan en om gewoon lekker wat uit te proberen. Formaat is behoorlijk klein, ongeveer 24 x 30 cm.

Sodeletuut

Re: [SCH] De weg kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 16:24

Ik vind hem echt supermooi!
De kleuren enzo, echt heel mooi Haha!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:02

wauw!!! wat een leuk schilderij! leuke afwisseling tussen alle paardenportretten en foto-topics door Haha!

ik blijf aan het kijken, alle kronkeltjes volgen, de vingervegen storen me niet eens zo heel erg, maar kun je het nog restaureren? want het is wel jammer.

vind het echt een lekker schilderijtje, lekker kleurgebruik, mooie vormen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 15:56

Haha ik had niet gedacht dat dit echt mooi gevonden zou worden Nagelbijten / Gniffelen

Maar toch heel erg bedankt! Lachen vingerafdrukken zijn niet zo makkelijk weg te werken (misschien om het kleine formaat), maargoed, het was ook niet bedoeld als een goed schilderij Clown

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:01

Ik vind hem echt leuk! Lachen
Hij oogt lekker zomers door de vrolijke kleuren en de kronkels zijn ook heel leuk gedaan. Lachen
Jij vindt het niet bijzonder, maar ik wel!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:03

Ziet er leuk uit!
Ik vind die vegen juist wat hebben! Net of er een doornstruik voor de 'zomerbloemen' langs loopt. Heeft wel een appart effect.

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 16:05

ik vind hem wat weg hebben van die film 'what dreams may come' zo'n sfeertje, beetje feel good, de kleuren en vormen geven je een fijn gevoel

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 17:33

Ik vind hem heel erg mooi. Juist omdat de achtergrond als je niet goed kijkt gewoon egaal lijkt, maar daar zijn ook heel veel dingetjes in 'verborgen'. Blauwige voorgrond steekt er mooi bij af, en toch is het een geheel.
Tja, en die vingervegen.. het is dat je het zei, anders waren ze wel in het schilderij zelf weggevallen.
Ik ben er echt weg van Ja