[VER] Als je valt !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind je ervan ?

Ja leuk, schrijf verder
Geen stemmen
Ja leuk, schrijf verder. Je moet wel wat veranderen.
1 (100%)
Matig, veel veranderen
Geen stemmen
Niet leuk.
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

Balou_k

[VER] Als je valt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 12:15

'Ja, daar zat ze dan' Eigenlijk had ze er nooit bij nagedacht, nooit had ze zich afgevraagd wat als ? Bad Boy liep even verder in een drafje weg, af en toe zag ze hem een bok geven. 'Inge, Inge gaat het ?' 'Inge je bent er af gevallen' Ja dat wist ze zelf ook wel, en dan ?

Twee weken geleden hadden ze met z'n allen afgesproken om op buitenrit te gaan, voor het eerst gezellig met zijn 4tjes. Inge had het zich helemaal voorgesteld, ze had Bad Boy nu nog maar 4 maanden maar hij was toch zo betrouwbaar. Ze was nog nooit gevallen zelfs al gaven de paarden een bok of begonnen ze spontaan te galoperen. Inge kon geweldig rijden, ja dat zei iedereen toch altijd. Ja het was veilig genoeg om te gaan rijden.

'Snel we moeten achter Bad Boy aan' Inge keek een beetje beteuterd om zich heen, ze had veel pijn in haar been en kon moeilijk opstaan. 'Kom op Inge, sneller' 'Ja daag, help me liever het doet verdomd veel pijn' Tim kon Bad Boy niet meer zien, welke kant was hij nou op gegaan ?

2 dagen later

Lief dagboek,

Ik ben heel stom geweest, ik had moeten weten dat het zou gebeuren. Mijn ego was natuurlijk weer eens te groot. En nu, nu ben ik Bad Boy kwijt !
Niemand kan hem vinden, en al zouden ze hem vinden.. Ik mag niet meer rijden totdat mijn been genezen is, dat kan trouwens nog lang duren. Mijn dijbeen is gebroken, de dokter had gezegd dat dat een slecht bot is om te breken ? Alle botten zijn slecht om te breken toch ?

Ik hoop dat ze Bad Boy kunnen vinden, iedereen hangt papiertjes op en op zeelandnet en markplaats is ook een oproep geplaatst. Zal ik hem ooit nog terugzien ?

Groetjes Inge,

Inge hoorde de bel gaan, ze had geen zin om open te doen. 'Mam, doe jij open'
Moeder deed de deur open en zag Tim staan 'Mag ik binnen komen'

Inge lag op haar bed, haar been jeukte verschrikkelijk onder dat gips ! Ze probeerde met een liniaal te krabben, het hielp niet echt. 'Awww, vervelend k*t gips'

Tim deed de deur van Inge haar kamer open, hij keek haar recht in haar ogen toen hij haar toesprak. 'We kunnen hem nergens vinden Inge' Inge keek hem verwijtend aan, waarom ging hij niet gelijk achter Bad Boy aan ?

Als jullie het goed vinden wil ik verder schrijven, ik zou ook graag opbouwend kritiek willen Bloos

Balou_k

Re: [VER] Als je valt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 13:47

Niemand ? Jammer ik zou opbouwende kritiek willen Bloos

Elanor

Re: [VER] Als je valt !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:03