Ik ben al een tijdje bezig aan een zelfbedacht 'beest' (nouja.. beest? Het heeft nog altijd een zeer paardachtige vorm
).Hier werkte ik nog zonder tablet, en als referentiefoto had ik mijn verzorgpaardje gebruikt. Alleen het hoofd is hier een beetje uitgewerkt.

Nou vond ik de bouw totaal niet bij mijn 'character' passen, en op school heb ik tijdens een lesuur (ja, hartstikke fout
) mijn character aangepast. 
Hier zie je een snelle schets van het hoofd en aftekening, hier dus de nieuwe versie van mijn character

Kleine refsheet. Verhoudingen zijn ver te zoeken, maar het gaat even om de aftekeningen

Nu was ik dus verder gegaan met de bovenste geplaatste versie. Nu vond ik het lichaam en de bouw totaal niet bij mijn character passen, en ik moest voor een opdracht mijn character in een 'fotolijst-houding' maken, dus heb hem flink uitgesneden.

Dit kwam er voor in de plaats

Hier zie je de tanden en het oog

En hier bleek maar weer dat die lange oren naar achteren wijzend toch veel minder ezelig staan

Verder was ik niet tevreden met de voorpluk, die heb ik aangepast, maar is nog niet hoe ik hem wil
Ik ben nu bezig om de manen wat aan te passen (de boog moet sowieso nog netter gemaakt worden, maar ben niet tevreden met het geheel) en de laatste puntjes op de i te zetten.
Over een achtergrond heb ik nog niet nagedacht.
Ik geef hem of de naam Manda, of de naam Mandor
Tips over kleurgebruik zijn zeer welkom. Ik wacht nog even met het toevoegen van evt. extra kleur als ik weet wat voor een achtergrond ik neem zodat het er wel bijpast.Om obvious questions te voorkomen: Ik werk in Corel PSP X met een Wacom Bamboo Fun (Medium) tablet. Tijd die ik erin heb gestoken zou ik niet weten, aangezien ik het allereerste werkje bovenaan ergens vorig jaar heb gemaakt (met de muis).
Ik gebruik inderdaad een copyright, dit omdat iemand anders ooit met mijn vorige werkje ergens anders stond te pronken.

Mijn laatste update is hierzo:

Tips en kritiek zijn zeer welkom

. Hij is wel een beetje eng hoor
. 
Nou is hij al een stuk vuiler.