[FOTO] Motorsprint & Car.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

[FOTO] Motorsprint & Car.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 10:52

Afbeelding

Afbeelding

Let op het copyright Lachen

smeetjoew

Re: [FOTO] Motorsprint & Car.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:03

Mooie foto's! Bij de eerste had ik nog wat meer ruimte willen zien aan de linkerkant, oogt nu allemaal wat krapjes. Wat meer ruimte benadrukt imo het effect dat 'ie aan de voorkant opstijgt. Verder lekker scherp en een mooi optrekmoment.
De tweede foto vind ik zeer sterk, erg mooi. De ramen glimmen je tegemoet. Het bewogen asfalt laat de auto nog sneller gaan. Mooi gedaan, evenals de iets scheve horizon. Past er goed bij! Petje af! OK dan! Netjes. Het enige waar ik me aan stoor is de vervaging van het nummerbord, het is wat teveel aanwezig, maargoed dat heb je met privacyrechten. Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 11:07

smeetjoew schreef:
Mooie foto's! Bij de eerste had ik nog wat meer ruimte willen zien aan de linkerkant, oogt nu allemaal wat krapjes. Wat meer ruimte benadrukt imo het effect dat 'ie aan de voorkant opstijgt. Verder lekker scherp en een mooi optrekmoment.
De tweede foto vind ik zeer sterk, erg mooi. De ramen glimmen je tegemoet. Het bewogen asfalt laat de auto nog sneller gaan. Mooi gedaan, evenals de iets scheve horizon. Past er goed bij! Petje af! OK dan! Netjes. Het enige waar ik me aan stoor is de vervaging van het nummerbord, het is wat teveel aanwezig, maargoed dat heb je met privacyrechten. Knipoog

Dank je wel!
Die eerste is bij een motorsprint gemaakt, dus meer motoren, en véél mensen..dus ruimer kon eigenlijk niet, dan had ik zó veel storende elementen gehad Lachen

Tweede foto: Dank je wel! Ik maak vaak het nummerbord egaal geel, maar dat is helemaal storend, dan maar dit, dat is nog mooier dan Lachen

Dankje dankje Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:14

En wit of zwart maken? Of wil je het in de Nederlandse kleuren houden?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 11:17

De autofoto bedoel je? Nee, ik wil graag de NL-kleur houden Lachen