4 en 6 vind ik minder geslaagd. Blijft van de elegantie van de viool weinig over. Verder zijn de zwartwit/sepia-omzetting van 5 en 6 wat vlak. De sepia vind ik daarnaast een beetje té.
Ik had persoonlijk voor een witte ondergrond gekozen. Dan knalde de viool er mooi uit! Dat rood/roze trekt de kleur een beetje uit de viool.. (of hoe je het zegt).
De rode achtergrond vind ik inderdaad iets té, zwart had ik beter erbij vinden passen... De 3e foto vind ik ontzettend mooi. De sepia vind ik ook erg geslaagd... Foto 5 vind ik mooi, maar niet heel origineel qua compositie.
Leuk bedacht Ik vind de roze deken achtergrond een beetje storend, viool komt niet heelemaal tot zn recht , Ik zou als ik jou was een wittte of zwarte achtergrond kiezen in het vervolg De zwartwitten Nr3 etc vind ik leuker dan de kleurenfotos Verder wel leuk!
Bedankt allemaal Ik zal het nog eens overdoen met een zwarte of witte achtergrond. Dit was een spontane 'shoot' tijdens het 'studeren', en al wat ik vond als ondergrond was dat rode deken.