[FOTO] Zelfportret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje_Lover

[FOTO] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 20:10

Ik vond deze bij het kopieren van fotos van de ene laptop naar de andere.

Hij is dus al oud maar was toch benieuwd wat jullie er van zouden vinden Knipoog. Ben verder trouwens helemaal niet serieus met foto's maken bezig, hou meer van op de foto staan dan de foto's maken maar opbouwend commentaar mag altijd!
Wat ik erg jammer vind zijn de rooie cijfers onderin... erg irritant.
Vond hem wel apart vanwege de schaduw over het midden van het gezicht.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Liesje_Lover op 17-04-08 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Coconut

Re: [FOTO] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 20:14

de rechterkant van je gezicht is amper te zien, vind het zelf niet zo'n goede foto Bloos

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 06:28

Hij trekt mij ook niet zo heel erg. Ik irriteer mij vooral aan dat petje/hoedje-ding omdat het meer op een vlek lijkt. Ook vind ik je mond niet mooi, het lijkt net alsof je moest lachen maar 'm hebt ingehouden. Helaas is de belichting niet helemaal oke waardoor je ook vervelende schaduwen krijgt, bijv. rechts naast je neus waardoor hij nu heel breed lijkt, en rechts onder je oog waardoor er een wal onstaat. Probeer iets meer met emotie's te werken, niet zomaar een 'Hyvesfoto' bij wijze van.

En die getallen zijn heel makkelijk weg te werken hoor Lachen Meestal heb je daar ook wel een optie voor op je camera.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 10:02

Jep ik weet dat er optie op m'n camera is Knipoog. Maar zoals ik al zei is dit een hele oude foto en ben ik ook niet van plan om er verder iets mee te doen. Was gewoon benieuwd naar de reacties. Bedankt daarvoor iig!