[TEK] Paard in Pastel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[TEK] Paard in Pastel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 10:31

Al een aantal weekjes mee bezig,
Op het begin zag ik het einde niet meer en zag het helemaal niet meer zitten, vanalles klopte niet en de hele verhouding glipte me weg Verdrietig Ik vond het waardeloos! Met de hulp van mijn huisgenootjes kwam mij het lichtje weer branden en zag ik waar de problemen lagen en heb de meeste kunnen oplossen om toch de verhoudingen weer wat beter te kunnen krijgen.

Na zoveel elende met de tekening ben ik tevreden over wat ik nu nog op papier heb kunnen zetten Haha!.

Afbeelding

Hij is nog niet verkocht, maar verkoop hem snel aan de eigenaar van het paardje.
Omdat hij nu nog thuis ligt maar even gauw gepost, hopelijk kunnen jullie me nog aan wat dingetjes helpen om hem beter te krijgen. Hierbij dus graag commetaar en tips die nuttig zijn voor deze of volgende tekening. De schaduuw in de nek heb ik er niet opgetekenend omdat ik bang ben dat hij dan te donker word in de nek in verhouding met zijn hoofd!

Pastel
30x40 cm

Rinske

Re: [TEK] Paard in Pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:15

Door het enorm copyright kan ik er eigenlijk niet zo veel zinnig commentaar over geven Bloos . Ik zit te kijken of hij bij zijn neusje misschien ietsje "geler" had gemogen, maar de foto is erg klein om te vergelijken. Verder vind ik je stijl wel erg mooi Lachen .

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:19

Het copyright zit wel een beetje in de weg Clown Ik vind hem wel erg mooi! Het oog lijkt misschien een beetje klein?

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 15:35

Allebij bedankt,

Het oog lijkt naar mijn mening niet te klein geloof ik,
de neus en voorhoofd kunnen inderdaad misschien beiden wat geler.

De voorbeeldfoto kan niet groter ivm de rechten van de eigenaar,
het © staat erop omdat mijn tekening al meerdere malen over het internet verspreid zijn, zonde dat het moet vind ik, maar doe het hierom niet meer zonder.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 15:40

Ik kan het niet zo heel goed zien, maar wat ik kan zien, ziet er heel mooi uit! Mooie schaduwen en een lekker zacht neusje, het oog vind ik ook erg mooi, hij spreekt. Lachen
Goed gedaan!

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 16:32

oioi
mooi gedaan
Ik zou nog een aantal lijnen wat harder maken, zo is de nek neit aangegeven. dit moet met een donkere lijn. nu lijtk het 1 geheel te zijn en dat is het natuurlijk niet. ook mag de kaaklijn wat donkerder worden ingezet. zo geeft je er net wat meer diepte aan.
verder mooie kleuren!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 20:28

ik dahct echt van huh waar is de tekening... Tong uitsteken
haha maar wauw erg mooi!!!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 20:33

Jammer dat het zo moet maar door het copyright teken wat er prominent op staat en de foto links onder is het voor mij onmogelijk om zodanig commentaar te geven dat je er wat aan hebt. Het oog ziet er mooi uit, de neus lijkt mooi gedaan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
zonde om dit zo op internet te zetten, lijkt mij beter om het © teken meer te vervagen en kleiner te maken dan blijft er van de tekening ook nog wat over om te bekijken Knipoog

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:19

Ik vind hem erg mooi erg zacht... maar kan door het copyright-teken niet zeggen of alleen de c met het cirkeltje er staat of dat er een soort van waas daardoor over de tekening ligt. Erg jammer dat het noodzaak is.

zoals ik al zei; hij lijkt me erg zacht over komen, die geeft een hele lieve sfeer, ook het oog spreekt dit uit. Het enige wat ik een beetje mis is de diepte onder het hoofd, hij lijkt nu een beetje over te lopen in de hals/lichaam terwijl het hoofd er juist voor moet liggen.

wel een knap portret