Op het begin zag ik het einde niet meer en zag het helemaal niet meer zitten, vanalles klopte niet en de hele verhouding glipte me weg
Ik vond het waardeloos! Met de hulp van mijn huisgenootjes kwam mij het lichtje weer branden en zag ik waar de problemen lagen en heb de meeste kunnen oplossen om toch de verhoudingen weer wat beter te kunnen krijgen.Na zoveel elende met de tekening ben ik tevreden over wat ik nu nog op papier heb kunnen zetten
.Hij is nog niet verkocht, maar verkoop hem snel aan de eigenaar van het paardje.
Omdat hij nu nog thuis ligt maar even gauw gepost, hopelijk kunnen jullie me nog aan wat dingetjes helpen om hem beter te krijgen. Hierbij dus graag commetaar en tips die nuttig zijn voor deze of volgende tekening. De schaduuw in de nek heb ik er niet opgetekenend omdat ik bang ben dat hij dan te donker word in de nek in verhouding met zijn hoofd!
Pastel
30x40 cm
. Ik zit te kijken of hij bij zijn neusje misschien ietsje "geler" had gemogen, maar de foto is erg klein om te vergelijken. Verder vind ik je stijl wel erg mooi
.
Ik vind hem wel erg mooi! Het oog lijkt misschien een beetje klein?