[FOTO] Disturbed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

[FOTO] Disturbed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 19:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

patsur

Re: [FOTO] Disturbed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 19:42

Eerste twee vind ik niet zo, omdat je de ogen niet ziet en de fotos erg grauw zijn.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 22:14

Ik vind de 1e en de 3e qua compo wel mooi, maar jammer dat de ogen er niet helemaal op staan.
Maar veel teveel make up!!! Echt zonde! Krijg hier gewoon een beetje clowns idee bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 23:37

1 Vind ik er meteen uitspringen. Dit omdat 3 en 4 qua blik gewoon veel te gemaakt zijn voor mij, en ook wat minder origineel. 2 is het voor mij ook niet helemaal door de kleine scherptediepte en het standpunt zo recht van voren.

Foto 1 heeft een wat origineler standpunt, een wat specialer afgesneden compositie en ziet er lekker hectisch uit, met een passende blik voor het 'disturbed'-idee. Daarom is dat mijn favoriet. Het contrast had iets meer gemogen voor mij, maar zo grauw vind ik het juist wel wat hebben, dus weer niet teveel.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 07:54

Dank je wel, en de make-up was de bedoeling. Ik dacht laat ik mijn eigen commentaar nog even weglaten. Het werd eerst gewoon een idee, en daarna had ik zoiets van laat ik me mega gek opmaken met het idee dat mensen gek gemaakt worden door het ideale zelfbeeld en dat sommigen daar dus in door slaan omdat ze het niet kunnen bereiken Knipoog

(oh heb trouwens ook daarna een uur moeten schrobben om het er weer af tehalen, weet ik meteen waarom ik eigelijk nooit make-up draag)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 11:42

Vind het idee van je foto's leuk! Origineel! Ja Maar de eerste 2 foto's zijn naar mijn idee iets te donker. (kan ook aan m'n monitorinstellingen liggen hoor Tong uitsteken) De 3e en vooral de 4e vind ik erg geslaagd! Geweldige gezichtsuitdrukking heb je!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 12:25

Dank je wel, de eerste 2 zijn idd een beetje dof heb dit ook expres gedaan, omdat met een extra contrast de foto´s op sommige plekken te donker werden.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 17:41

Ik vind ze persoonlijk eigenlijk niet zo.
Er spreekt niks in de foto's, en de overmaat van make-up vind ik eigenlijk niks Lachen

En de laatste foto...my gosh. Scroll er als een bezetene langs.. want die vind ik écht eng gewoon. Hij lijkt té veel op een clown.. Clown

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 17:46

Citaat:
Hij lijkt té veel op een clown..

Nou idd. Ik vind het echt een vreselijke (lachwekkende) foto...
De overige foto's doen me overigens ook niets, donker, rommelig. Nee, volgende poging beter Clown

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:10

Ik vind ze... euh... niet zo Bloos Nagelbijten / Gniffelen
Veels te donker allemaal, en my god die laatste slaat echt alles, die is gewoon eng en brr echt niet mooi.
De titel vind ik ook vrij vaag; 'verstoord' Verward Heeft niks met een raar opgemaakte clown te maken die bang kijkt lijkt me...
Verder zijn je foto's niet 100% scherp. Volgende keer beter.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 18:46

Oke bedankt, nou weet ik idg dat ik iets minder extreem moet gaan Nagelbijten / Gniffelen

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:30

Op welke instellingen en in welke lichtsomstandigheden heb je deze foto's gemaakt?

De foto's zijn onwijs donker, de stukken die niet op de foto staan, die horen er eigenlijk wel op te staan in mijn ogen. (beetje vreemde uitsnedes). Er spreekt niks in deze foto's. (Ja de laatste wel, maar da's niet echt positief Clown)
Ik vind de makup gewoon ronduit lelijk. Véél te overdone & niet mooi aangebracht. Wat was precies de gedachte achter deze serie? Ik kan er niet goed bij namelijk.
Je kan een emotie ook laten uitstralen zónder allerlei lagen make-up Lachen

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:09

Ik had een lange reactie gemaakt, maar het ging fout met plaatsen. Hier de verkorte versie; (heb geen zin om het weer allemaal te typen Knipoog )

Ik ben niet zo negatief over de foto's als de rest. Ik ben het wel eens met het commentaar dat de scherpte-diepte bij 2 te beperkt is (hierdoor krijg je ook een grote neus), de ogen er bij 1 (en 2) er niet genoeg uitgelicht zijn (compositie is niet verkeerd), ik foto 4 zeker niet verkeerd vind, alleen de onderlip lijkt nu ontzettend dik.

Het zou mooi geweest zijn als bij alle foto's de lichte stukken nog wat lichter zouden zijn, dan zouden de foto's meer gaan spreken en zouden het meer échte sterke zw foto's worden.

Niet verkeerd, maar nog geen superfoto's dus. Let dus vooral op de lichtval!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:13

Vero, ben wel anders van je gewent moet ik eerlijk zeggen Bloos!!
Foto's spreken mij niet echt aan , Terwijl andere van jou dat dus wel heeeeel erg doen Ja

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 08:53

Haha komt het omdat ik niet het onderwerp op die anderen ben Haha! ? Tong uitsteken

@ butterfly, bedankt voor je opbouwend commentaar. Hier zal ik zeker wat mee doen.
@frozenstar, ik zal de instellingen nog even uitzoeken voor je.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 22:33

Nee Knipoog, vind de foto's gewoon heel anders dan dat ik gewent ben. Make-up vind ik ook iets te veel Knipoog. Jij als onderwerp is niets rots aan, want jij ITP is geen slecht plaatje.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 09:20

smurffie schreef:
Nee Knipoog, vind de foto's gewoon heel anders dan dat ik gewent ben. Make-up vind ik ook iets te veel Knipoog. Jij als onderwerp is niets rots aan, want jij ITP is geen slecht plaatje.

(haha dank je Haha! was ook maar als grapje bedoeld, ik kan lekker sracastisch over anderen zijn, maar nog beter over mijzelf Tong uitsteken )

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 09:21

Ik vind de foto's niet geweldig. Geen een spreekt me aan. Miss ligt dat aan de make-up.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 09:35

Ik vind ze niet zo,... de eerste 2 vind ik wat te donker en geven net wat te weinig weer in mijn ogen.
De 3de & 4de vind ik te gespeeld en bij 4 vind ik vooral de overheersende lippen/make-up storend.

Ik heb beter van je gezien Knipoog