[FOTO] Bèèh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Many

[FOTO] Bèèh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 09:36

Afbeelding

Afbeelding

En? Lachen

Loose

Re: [FOTO] Bèèh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:43

Ik vind ze echt heel mooi. Ja Bij de eerste vind ik het alleen wel jammer van die tak achter het oor. De tweede vind ik het leukste. Alleen valt het schaap een beetje samen met de achtergrond. Maar ik vind ze mooi scherp en mooie compositie. Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:56

Bij de eerste foto is het schaap heel erg overbelicht. Wat ik persoonlijk erg jammer vind. Anders was het een leuke foto geweest, leuke compositie en goed scherp Knipoog
Bij de tweede foto is het schaap ook wat overbelicht, maar niet zo erg dat het onwijs stoort. Ik ben het wel eens met Loose, de schaap verdwijnt een beetje in de achtergrond. Het kan wel wat hebben, maar deze foto heeft het net niet.
Zijn leuke plaatjes maar blijf lekker dooroefenen Lachen

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 11:33

Vind die 2e foto zoo leuk :wub:
En ja fototechnisch commentaar heb ik niet want daar heb ik geen verstand van Vork.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 19:19

Aims: ik vind het overbelichte juist helemaal niet zo storend, maar dat zal misschien persoonlijk zijn. De tak achter het schaap stoort mij dan weer niet.
Ik snap idd wat jullie bedoelen met dat het schaap op de tweede foto verdwijnt in de achtergrond. Daar had ik zelf nog niet zo op gelet, maar nu jullie het zeggen zie ik het idd ook wel.

Bedankt voor het commentaar! Lachen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 05:47

Alsof ik er nog niet genoeg zie ! Knipoog

Netjes gedaan, fijn bokeh en een keer wat anders.

Ik ga voor nummer 2, nieuwschierige blik en diepte erin. Ook fijne kleurtjes. Nummer 1 neigt iets te veel naar een snapshot,
maar dat zal dan weer persoonlijk zijn. *LOL*

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 13:14

Ik vind 't mooie foto's. Heel sfeervol en ook wel beetje typerend!
Vind het overbelichte juist persoonlijk wel iets hebben op de 1e foto. Het heeft wat!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:00

Leuke foto's maartje! Over de eerste foto; Compositie vind ik wel erg leuk en je ziet lekker hoe wollig dat schaapje is Haha! Maar daarentegen stoort het overbelichte mij wél heel erg en word ik eigenlijk meer naar het witte vlak getrokken dan naar het schaap zelf.
De tweede vind ik wel echt super leuk. Beestje staat lekker in de wildernis en die tak links zorgt net voor wat meer diepte Knipoog Nee leuk gedaan!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 13:02

Haha Wieteke, speciaal voor jou schapen gedaan idd, ik dacht die mis je vast Schijnheilig Foto 1 is idd een beetje een snapshot, daar heb je gelijk in.

Nynke en Gea, bedankt!