[FOTO] Daniq&Nikeh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Six

[FOTO] Daniq&Nikeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 16:35

Weer even totaal wat anders.
Ben beniewd wat jullie er van vinden..
En Ja, ik heb de eerste foto na bewerkt Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Aims

Re: [FOTO] Daniq&Nikeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:30

De eerste foto vind ik een hele mooie aparte sfeer hebben Knipoog Het heeft zomers, maar ook weer niet.. Ik weet nog niet precies wat ik van de foto vind, maar ik vind hem zeker wat hebben!!
Bij foto twee vind ik het erg jammer dat je de voeten hebt 'afgehakt'.. Bij de, voor het model, linker voet stoort het niet heel erg, maar bij haar rechter voet wel. Althans bij mij! Verder leuk plaatje, maar niet heel speciaal Lachen

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:40

Eerste foto vind ik de belichting heel mooi! Aparte en mooie sfeer Lachen

Tweede foto vind ik ietsje minder.. Inderdaad dat de voet eraf is gehakt (zie commentaar Aims). En ik vind het jammer dat haar gezicht weg valt door de schaduw;)

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:44

eerste had ik liever iets minder van onderen genomen gezien.
2e foto kan zó de vogue in Bloos!
supernetjes.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:51

2e is gewéldig! Lovers Hardstikke fashion, super! Vind hem echt heel erg mooi, model heeft er ook de perfecte looks voor!

Eerste bewerking vind ik erg mooi, maar de pose niet, het model komt vrij 'lomp' over zo, omdat de schaduw doet lijken of de kin in de nek overloopt.. Niet heel erg flatteus, haha, maar de bewerking is ontzettend fijn!

Ik zat toevallig vanmiddag nog na te denken over dat het fotoniveau op UK zo achteruitgaat, of eigenlijk: juist gelijk blijft. Steeds de simpele, op ogen scherpgestelde portretjes, waarbij 9 van de 10 reacties: "Wauw wat een mooie ogen" zijn. Dit is weer eens wat anders, en dat is alleen maar helemaal positief! Ja

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:52

Ik vind de kin niet mooi bij de eerste foto. De kin komt te duidelijk in beeld en dat stoort mij. Die pose vind ik zelf niets sorry.. Vind de kleuren van die foto ook niet zo geweldig.

Foto twee vind ik een heel stuk beter, alleen jammer van de rechtervoet inderdaad Lachen

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:04

Foto 1: Mooie bewerking. Ik denk dat het model niet blij zou zijn met deze foto, zoals ze bij ons op school zouden zeggen. Je moet er eens goed op letten waar je aandacht naartoe gaat bij die foto.
Foto 2: Perfect!! Misschien was een 2e versie waarbij je de voeten er helemaal af had gelaten ook wel interessant!
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 08-04-08 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:07

de eerste spreekt mij niet zo aan.
had iets hoger genomen mogen worden.

die 2e vind ik erg mooi.
netjes gedaan, alleen denk er de volgende keer wel om dat alles er helemaal op staat ( lees : voet )

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:08

Foto 1: Beetje te veel van onder genomen, en vindt het niet echt een bijzonder plaatje..
Foto 2: Mooi! Jammer dat die voeten idd 'afgehakt' zijn, en haar rechterarm 'hangt' een beetje te veel..

Six

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 19:59

Super bedankt voor het commentaar zeg. Knipoog
Je hebt gelijk Sjaad wat betreft de kin.
Die strepen ga ik even weg photoshoppen kijken hoe die er dan uit ziet.. hihi.
Thanks Myukii, dat zie ik als een groot compliment Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:24

De stijl in de eerste foto ken ik ergens van, volgensmij reclame's/foto's van H&M? Of heb ik het dan mis? Vind de stijl iig erg mooi. Lekker fris. Ben het alleen wel eens met Sjaad; je aandacht word teveel naar mond/kin/neus getrokken. De 2de foto vind ik ook oké alleen vind ik het hier dan weer zonde dat je de onderste voet niet ziet; als die er op had gestaan was hij af. Hij ziet er nu te gehakt af - eruit. Haal dan meteen de hele benen eraf. Clown

Six

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 08:15

Stijl van h&m kan wel kloppen haha..
Inderdaad kom je zoiets vaak tegen in fashion tijdschriften etc.
Ik hou daar erg van! Lachen
Dit was ongeveer me 3e keer in een studio, dus alles was nog wel wennen, en het was niet mijn studio, En het doek was onderaan gescheurt en niet erg mooi meer, en dus had ik haar maar op een kruk gezet. Tong uitsteken
Vandaar dat ik expres eigenlij kde benen eraf gehakt heb.
En ja, ik had dat misschien kunnen photoshoppen.. Maar dat word bij mij nooit helemaal egaal dan.
Ach Haha! Bedankt voor het commentaar!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:17

1: Ik irriteer me aan het plekje bij het rechteroog op de foto.
Verder vind ik de lippen aan de bovenkant net iets te licht, hierdoor moet je goed kijken om het verschil nog te zien.

2: Ik mis de voeten.

En de linkerkant van het gezicht op de foto is imo te donker.

Verder wel goed gedaan!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:15

Mooi mooi!

Tweede érg mooi licht, fijne omzetting. Ook de afgesneden voeten storen mij een beetje. Wellicht ook misschien nog een leuke uitsnede: net boven de rechterknie, en boven de linker knieholte zeg maar? Dan is het voor mijn gevoel minder afgesneden, maar verliest de foto toch ook wel weer zn kracht. Dus eigenlik toch jammer dat de voeten er niet helemaal opstaan. Snap je me nog? Clown
Bij de eerste, heel fijne toning, mooie kleuren. Standpunt spreekt me wat minder aan. Door het donkere vlak in haart nek lijkt het nu alsof ze een beetje een kolossale nek heeft.
Hoe heb je die eerste bewerkt? Met levels, kleurbalans oid?

Nogmaals, leuke platen, leuk om naar te kijken. Leuk, iets vernieuwends hier.

Ga zo door! Lachen

Six

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 17:04

Thanks! Lachen
Um, Die eerste foto heb ik bewerkt door middel van curven met photoshop, door de kleuren rood blauw en groen aan te passen..

p.s. Mijn complimenten op je portfolio britt90, ziet er super netjes uit zeg! Lachen