[FB] Rover

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

[FB] Rover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 14:22

Yv_

Re: [FB] Rover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:39

Ik vind de eerste heel erg gaaf! Wat ik een beetje jammer vind, is dat je wel goed ziet dat er geshopt is, maar de uitdrukking in het hoofd en in de ogen vind ik erg mooi uitkomen...

Doe het je in ieder geval niet na, ik probeer me suf met al die programma's, maar heb er blijkbaar geen gevoel voor Lachen...

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 17:47

yvvv schreef:
Ik vind de eerste heel erg gaaf! Wat ik een beetje jammer vind, is dat je wel goed ziet dat er geshopt is, maar de uitdrukking in het hoofd en in de ogen vind ik erg mooi uitkomen...

Doe het je in ieder geval niet na, ik probeer me suf met al die programma's, maar heb er blijkbaar geen gevoel voor Lachen...

Dankje Lachen
Ik vind het aan de ene kant zonde, en aan de andere kant vind ik het ook wel weer apart, een beetje getekend beeld vind ik het. Tong uitsteken
bij de eerste vind ik de ogen ook erg mooi.

Haha voor als je het wilt weten, ik heb paint shop pro 9, beetje alle knopjes uitproberen, en dan uiteindelijk begin ik hier mee (werk er al 3 jaar mee, en zat in een dipje, ben nu weer een beetje begonnen)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 14:55

Moderatoropmerking:
Ik heb zo juist een aantal berichten uit dit topic gesplit. Het is absoluut NIET de bedoeling persoonlijke problemen/ruzie's openbaar op Bokt te bespreken. Mag dat bij deze duidelijk zijn!
Je kunt het uitpraten (of niet, net wat je wilt natuurlijk) via pb, msn, bel even of ga even bij de ander langs. Niet hier in iedergeval.

Als de foto niet van de TS is, en ze ook geen toestemming heeft om hem te gebruiken hoor ik dat graag van een van de 2 via TEM of PB.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 17:59

Foto's blijken niet van de TS te zijn, heeft ze alleen slechts bewerkt.
Eigenaar van de foto's heeft geen toestemming geven tot bewerken/gebruiken. Daarom een slotje.