wat vinden jullie ervan?
1.

Heineken
2.

Kikkertje
3.

Beetje apart, het is zo'n kasteelte, in een aquarium
4.

Kookboek
5.

Bloempje
6.
Spinnenweb
7.

Sloot
8.

Lasko
9.
Lars
10.

Schoenen+Broek
Doeg!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Neem het dus niet al te serieus, maar gewoon wat ik ervan vind. Ik moet trouwens zeggen dat ik ze dus allemaal hartstikke mooi vind, maar de een vind ik wat meer hebben dan de ander.
.
en foto 10 knalt van mijn scherm af. Wat een kleuren, zeg, hihi! Wel erg vrolijk.
Net als nummer 4, hier mis ik ook uitdaging. Nummer 3 vind ik teveel lichtval in het glas zitten waardoor hij on-echt lijkt/word.
Ja, mooie foto's en minder mooie foto's. Over het algemeen wel goed geslaagd! loveshadow schreef:Poeeeeh, wat een prachtige foto's, zeg! Wat voor camera heb je, als ik vragen mag?
Ik vind ze allemaal supermooi, vooral foto 2, 4 en 5 vind ik prachtig. Hier even een reactie van iemand die houdt van fotografie maar er niet heeeel veel verstand van heeft. Neem het dus niet al te serieus, maar gewoon wat ik ervan vind. Ik moet trouwens zeggen dat ik ze dus allemaal hartstikke mooi vind, maar de een vind ik wat meer hebben dan de ander.
Foto 1 vind ik wel aardig, maar niet zo wauw als foto 2, 4 en 5, ik kan je alleen niet goed uitleggen waarom ik heb iets minder vind dan de rest. De scherpstelling ervan vind ik trouwens wel wat hebben, precies bij 'Heineken' is het scherp. Dat vind ik wel erg leuk![]()
Foto 3 vind ik ook wel grappig, maar daar vind ik het lichtvlekje (van de flits?) een beetje storend. Verder heeft hij toch wel wat naar mijn mening.
Foto zes heeft ook wel wat, ik kan er in ieder geval wel lang naar kijken omdat er steeds meer dingen te zien zijn, zoals de weerspiegeling van de boom in het glas en het lijnenspel van het spinnenweb, mede door de schaduw ervan. Dat maakt het een grappige foto, maar toch is er iets wat ik er wat minder aan vind. Misschien zijn het de kleuren of de belichting, ik weet het niet.
Foto 8 ben ik wat minder weg van, dat de planten zo haarscherp zijn en het paard op de achtergrond zo wazig. Het paard trekt ontzettend de aandacht, maar je kunt er niet naar kijken omdat hij onscherp is. Nou ja, ik kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, maar ik vind die iets minder mooi dan de rest![]()
Foto 9 is natuurlijk ook leuken foto 10 knalt van mijn scherm af. Wat een kleuren, zeg, hihi! Wel erg vrolijk.
Leuk dat je zoveel verschillende soorten foto's hebt gemaakt. Ga er lekker mee door zou ik zeggen, het ziet er super uit!!!