[FOTO] Zelfportretten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

[FOTO] Zelfportretten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 14:48

Wordt het al vervelend Haha!? Haha *LOL*

2 maal een zelfportret, niet zo heel bijzonder dit keer.

001:
Afbeelding

002:
Afbeelding

Er staat een copyright op Knipoog

Ik weet niet zo goed welke ik mooier vind. Moet er nog even over denken *LOL*

Stopcontact

Re: [FOTO] Zelfportretten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 14:50

misspingping schreef:
Mooi! Lachen

Heb je nog ander commentaar? Op UK zijn oneliners namelijk niet toegestaan, aan 'Mooi' heb ik niet zo heel veel. UK is namelijk voor technisch commentaar Lachen

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:52

Ik vind op foto 1 dat plukje haar bij je rechteroog iets storend.. foto 2 vind ik mooier..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 14:55

monica08 schreef:
Ik vind op foto 1 dat plukje haar bij je rechteroog iets storend.. foto 2 vind ik mooier..

Bij foto 1 gebruikte ik een föhn. Ik vind het persoonlijk niet storen, typisch weer een detail van mij Lachen
Dit weergeeft juist dat mijn haar 'woeide' omdat dat niet echt terug komt in de achtergrond (kwa haar).

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:58

Je wist al wat ik er van vond; maar vind de eerste iets te abrupt afgesneden, en dat plukje haar kan mooi zijn, maar het is niet zo duidelijk een woeiend haartje Haha!

De tweede vind ik prachtig; niks op aan te merken, weer een heel andere blik van je. En jouw ogen...Om in te verdrinken zo! Lachen

misspingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:04

Frozenstar schreef:
misspingping schreef:
Mooi! Lachen

Heb je nog ander commentaar? Op UK zijn oneliners namelijk niet toegestaan, aan 'Mooi' heb ik niet zo heel veel. UK is namelijk voor technisch commentaar Lachen

Oh ja sorry, Ik vind foto twee toch iets meer hebben.. En bij foto 1 vind ik inderdaad dat plukje haar voor het oog wat minder. De ogen vind ik bij beide fotos heel mooi uitgekomen!
Ik hoop dat je hier meer aan hebt Lachen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:06

Ik vind ze erg mooi! Op foto 1 vind ik dat plukje niet direct storend, jou blik leidt het meteen af. Erg mooi gedaan!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:10

Ik vind alleen de tweede mooi.
( Edit: Oke, hiermee bedoel ik dus: Speciaal mooi. 1 is namelijk ook een mooie foto. )
De eerst vind ik wat kil en hard overkomen. Verbeten, haast.
Op de tweede lijkt het alsof je de wat kwetsbaardere kant van jezelf laat zien.
Je ogen staan zachter en de 'opening' van je mond maakt het plaatje af.

Heb je de eerste nog in kleur?
Laatst bijgewerkt door Eve_lien op 07-04-08 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:12

Sta je tegenover een raam/lichtpunt als je de foto's neemt? Dat vraag ik omdat ik je ogen zo mooi vindt: mooie lichtplekjes erin. Vraag me af hoe je dat doet Knipoog
En toestel op statief? En dan met een afstandsbediening? Want hoe stel je anders scherp? Knipoog

Ik ben een enorme beelddenker: ik zie je dan klungelen met in één hand de camera en in de andere de föhn voor de 'woei' Huilen van het lachen

Ik vind de 2e het mooist; het meest scherp en mooi licht.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 15:14

Bedankt Lachen Eerste vind ik persoonlijk juist niet kil overkomen Lachen maar dat zal persoonlijk zijn Lachen

Ik sta idd voor een raam. En de camera gewoon in de hand, evenals de föhn. Echt klungelen is het niet, ik maak vaker zelfportretten, het is een handigheidje Haha!

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:14

Ik vind de tweede foto helemaal niet mooier dan de eerste. Ik vind het een onnatuurlijke "look", en op de een of andere manier komt je huis op sommige plekjes heel raar over (bijvoorbeeld onder het linkeroog, onder de onderlip). Dit komt volgens mij door ongunstige lichtval + zw-versie. Heb je de kleur niet ook?

De eerste foto daarentegen vind ik wel erg mooi: sterk en krachtig, en het "plukje" vind ik juist goed in deze compositie Lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:17

Foto 1 spreekt mij meer aan, daar spreken je ogen meer voor mijn gevoel.
Fototechnisch commentaar heb ik niet. Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:07

Foto 1 spreekt mij persoonlijk ook meer aan! Leuke compositie, eens wat anders, en dat plukje haar stoort mij niet Lachen
Je ogen spreken op deze foto ook veel meer aan omdat de rest van de foto donkerder is. Echt heel mooi plaatje!
Foto twee vind ik ook heel mooi, maar niet zo heel speciaal. Behalve je ogen natuurlijk, echt prachtig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:29

Ik ga ook voor foto 1. Maar ik vind het niet je sterkte portretten. Begin ze een beetje.. eentonig te vinden, als je snapt wat ik bedoel.
Zou wel weer is wat anders willen zien. Ja

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:51

Tsja, ik vind jou gewoon een gruwelijk lekker wijf. Haha! Wederom twee super lekkere portretjes! En je ogen blijven echt om in te verdrinken. Lekkere z-w omzetting ook weer! OK dan!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:45

marjo met de mooie ogen Lovers
lekkere plaatjes ! Ja

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:57

Mjumm. Vingers aflikken Heerlijke portretjes weer. De z/w omzetting is ook ontzettend goed gedaan. Vind ze allebei op een andere manier erg mooi.

Enig nadeel van de eerste foto is dat ik je huid daar te vaag vind icm je scherpe contrastrijke ogen. Je zou daar meer de huid mogen hebben, zoals op de tweede foto te zien is. Dat oogt natuurlijker. Het oogt nu teveel gephotoshopt.

Maaaar, ben toch eigenlijk wel het meest fan van foto 1. Ik wil echt van hoofd ruilen met jou! *LOL*

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:29

Heel mooi! Ik ga voor foto 1..
Echt een super blik !
Wat doe je toch altijd met die ogen? Knipoog Extra verscherpen in photoshop oid?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:19

Weer 2 typische Frozenstar portretten met deze bewerking van de ogen. Positief gezien, hoor.
Zoals al vele malen gezegd is, zou ik het plukje bij de eerste foto ook weg gehaald hebben. Het trekt voor mijn gevoel te veel aandacht, terwijl die ogen juist zo sprekend zijn.

Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de kleurenversies.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:35

Heb je je ogen extra verscherpt? Zie het hier nl. erg duidelijk. Ga dan ook mee met Sjaad met positief gezien echte Frozenstar portretten, alleen is het deze keer erger dan anders, ofzo. Het valt iig meer op dan normaal.

Vind de portretten leuk maar niet speciaal. Ben ook benieuwd naar kleur; ik denk dat hier nl. veel meer warmte in zit. Lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:59

Owww ik ben gek op jouw zelfportretten Haha! Mij lukt dat dus echt niet! stiekum ben ik dus best een beetje jaloers op jouw fotokunsten Knipoog

Mij spreekt de eerste foto meer aan, hoewel ik liever je hele wenkbrouw erop had gezien, maar ik vind de blik in je ogen op de eerste foto aansprekender dan op de tweede..

En ik blijf erbij, jouw ogen knallen echt uit de foto!