Via marktplaats had ik al eens eerder een leuk buikkastje gekocht en deze opgeknapt en geverfd, wat superleuk is geworden.
dus ik dacht; dan de rest ook!
Nu heb ik al een leuke kast gekocht, die er perfect uitziet dus die hoef ik dalijk als het mooi weer is alleen maar een likje verf te geven, en hier en daar wat leukmaken (er zitten raampjes in waar ik spiegels achter plak)
Ook heb ik een paar dagen geleden een stoel opgehaalt (€15,-) Deze ziet er een stuk minder goed uit, en naarmate ik hem verder uit elkaar haal valt hij bijna uit elkaar! en de viezigheid en stof die eruit komt, verschrikkelijk..
Ik dacht hem alleen maar een beetje op te hoeven scheuren en een nieuw stofje erover, klaar..
Niet echt dus!

Heeft iemand tips om dit goed op te lossen zonder dat het al teveel geld kost (niks eigenlijk..)
Ik dacht aan alles wat cleanen, schuuren, binnenkant ook goed schoonmaken, troep eruit en alleen het nodige laten zitten, dan derest opvullen met fieber, een laagje stof erover en dan de juiste laag stof erover.. en onder de stoel een plaatje, voor de stevigheid.. Goed idee of helemaal fout?
Ow, nog een vraagje, weet iemand waar je van die klinknagels kan kopen want die zijn ook helemaal versleten en scheef enzo..

. Ik weet zo niet wat je met de vering in de stoel het beste kunt doen, heb zelf nog nooit een stoel opgeknapt. Vind het wel een leuke stoel, ga je hem ook nog schilderen of laat je hem deze kersenhouten kleur houden?