[TEK] paard wip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

[TEK] paard wip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 10:13

ik had even een tekendipje en er ligt nu nog steeds een pasteltekening die ik nog af ga maken, maar tussendoor vond ik het wel leuk om ook weer eens een potloodtekening te maken. ik merk dat de verhoudingen steeds iets beter worden bij mij, maar de rest.. Tong uitsteken dus tips zijn heel erg welkom Knipoog
hier een tekening van ongeveer een half jaartje geleden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGWENDPY.jpg
en deze is waarom ik het topic heb geopend en waar ik graag tips over wil. ik ben er dit weekend mee begonnen:
Afbeelding
groetjes alies Haha!

MarloesRixt

Re: [TEK] paard wip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:15

Ziet er goed uit! Ik vind alleen het oog wat 'nep' lijken Ja Iets te bol ofzo, van de bovenkant. Verder ziet het er zeker netjes uit! Haha!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 13:50

MarloesRixt schreef:
Ziet er goed uit! Ik vind alleen het oog wat 'nep' lijken Ja Iets te bol ofzo, van de bovenkant. Verder ziet het er zeker netjes uit! Haha!

bedankt! Haha!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:58

Je bent erg vooruit gegaan zeg !

Ik vind hem goed geluk. Het enige waar ik naar blijf kijken zijn de oren. Vooral het linker oor. Het lijkt meer een soort object wat eraan is geplakt ipv één geheel met het paard..
De verhoudingen zijn een heel stuk verbeterd ook Lachen

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 14:08

Jij bent echt vooruit gegaan!
Vind 'm erg mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik weet niet wat voor tips ik je zou kunnen geven, want ik ben geen expert maar ga zo door Ja

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 14:09

SIEMxFUNNY schreef:
Je bent erg vooruit gegaan zeg !

Ik vind hem goed geluk. Het enige waar ik naar blijf kijken zijn de oren. Vooral het linker oor. Het lijkt meer een soort object wat eraan is geplakt ipv één geheel met het paard..
De verhoudingen zijn een heel stuk verbeterd ook Lachen

bedankt voor je reactie! leuk om te horen dat ik vooruit ga Haha! . misschien komt dat van het oor doordat het stuk achter het hoofdstel, bij de hals veel lichter is? ik denk dat ik dat sowieso nog even iets donkerder maak, zodat het iets beter overloopt. bedankt voor de tip, want ik vind het altijd erg moeilijk om dat soort dingen bij mijn eigen tekeningen te zien. omdat je er dan al zo lang tegenaan kijkt. op het moment dat ik die andere tekening maakte had ik bijvoorbeeld geen idee dat die oren te groot waren Clown . daarom vind ik het ook altijd handig om een topic te openen, want jullie zien de tekening voor het eerst Knipoog nogmaals bedankt dus.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 14:10

Claudia__ schreef:
Jij bent echt vooruit gegaan!
Vind 'm erg mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik weet niet wat voor tips ik je zou kunnen geven, want ik ben geen expert maar ga zo door Ja

bedankt! Haha!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 11:19

een klein beetje verder:
Afbeelding
nog tips? Haha!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 16:53

oja en denken jullie dat ik de 2de 'streep' op de hals vanaf links moet uitgummen en lichter moet maken? ik vond m namelijk wel erg donker, omdat het net zo donker is als het hoofdstel..

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:56

Ik vind het wat levenloos. Ik denk dat dat voornl door het oog komt, iets meer diepte en structuur zou het dier ook wat levendiger maken. Succes!