[FOTO] Trenchcoat fashion.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[FOTO] Trenchcoat fashion.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 19:53

Afbeelding

Afbeelding

Do not steal.

Anoniem

Re: [FOTO] Trenchcoat fashion.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:58

Hmm.. eerlijk gezegd weet ik het niet zo.
Gezien de titel draait het om de jas en dan vind ik deze iets teveel weg vallen bij de achtergrond (bij de 2de foto).
En ik stoor me aan dat minivlekje rechtsbovenin de eerste foto. Clown
Wel een heerlijke, rustige, kalme Jetfoto-sfeer, miniJet staat er ook weer super op. Lovers

Edit: typo's

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:17

Mooi Jet! Erg rustige sfeer. Heerlijk Lovers
Ogen komen erg mooi uit Ja

Heeft Jet d'r haar geknipt?? Staat d'r súper! Lovers

Serengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:45

Hier ook mijn twijfels,
jammer van het haar op foto 1, en de donkere partij naast het (voor model) linker oog, tegen de neusbrug aan.
Verder vind ik beide foto's wel een heel rustig en zachtaardig karakter hebben, wat mij heel goed weer bij de (kleur) jas past.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:46

Mooie zachte foto's. Vind de jas goed uitkomen, oogt allemaal heel breekbaar. Ik mis alleen iets, iets wat het niet zo speciaal maakt. Ik denk dat het komt doordat de jas en de hals van Jettie erg licht zijn en haar zich daarbij in verhouding te donker is. Ze zou iets meer tegen het 'overbelichte' mogen zitten, als ik het zo even moet zeggen.
En heb ook het idee dat het blauw van haar ogen niet helemaal echt is.

Verder zijn ze keurig. Lekker rustig en sfeervol. Lachen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 22:45

Weer heerlijke foto's Jet&Jet ! Ja

Alleen ik vind ze wat grijs overkomen, een felblauwe/rode oid trenchcoat had het wat meer leven kunnen geven denk ik. Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:25

Frozenstar schreef:
Heeft Jet d'r haar geknipt?? Staat d'r súper! Lovers

Jaaa. Dankjewel. Lovers

Jet, ik ben echt blij met deze 2! Vind ze heel tof! (dat wist je ook nog niet natuurlijk Huilen van het lachen )

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:18

Ik vind dat het licht iets te ver van onderen komt, lijkt net alsof het hoofd beetje in de schaduw is, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Voor de rest een erg fijne sfeer, mooie schaduw- en lichtpartijen op het jasje (vooral bij 1). Lachen

Ik zie wel wat vlekjes op de achtergrond. Bloos

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:12

Ik vind ze niet heel bijzonder om eerlijk te zijn.
Ze zijn mooi, echt mons foto's, maar niet bijzonder.
Jettie is een mooie meid, dat zie je op de foto's maar daar ligt ook het accent op en niet op de jas. Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:17

Het viel mij gelijk op dat er vlekjes op de achtergrond zitten.
Verder zijn ze wel oké maar niet pakkend, de poses zijn ook wel errug standaard.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 08:41

Ik zie ook wat vlekjes op de achtergrond inderdaad, misschien even je sensor schoon laten maken Lachen ?
Vind de plukjes haar aan de rechterkant op foto 1 ook net wat storen, omdat de rest van de foto zo mooi zacht en glad is zeg maar.
Verder vind ik het wel heerlijk rustige foto's om naar te kijken Ja .

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 08:44

De vlekjes op de achtergrond horen daar te zitten, die zijn niet van mijn sensor. Het is gemaakt in een kamer waar verbouwd wordt. We hebben er bewust voor gekozen die vlekjes te laten zitten. Lachen

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:00

waarom heb je er bewust voor gekozen om die vlekjes te laten zitten dan? Lachen
Ik vind het niet zo veel toevoegen aan de foto eigenlijk, eerder het tegenovergestelde Knipoog

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:49

Vind ze een beetje té perfect. Standaard gezichtuitdrukking, standaard achtergrond.. Niet echt spannend om naar te kijken..

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:45

Faux schreef:
De vlekjes op de achtergrond horen daar te zitten, die zijn niet van mijn sensor. Het is gemaakt in een kamer waar verbouwd wordt. We hebben er bewust voor gekozen die vlekjes te laten zitten. Lachen

Ah, vandaar. Ja Ik zie daar persoonlijk ook niet zo de schoonheid in, aangezien het het 'steriele', schone van het hele aanbeeld wat tegenspreekt, dus ik ben wel benieuwd naar de achterliggende gedachte.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:48

De foto`s spreken mij niet echt aan..
Beetje gewoontjes.
Ik vind dit eerlijk gezegd een mindere serrie van je mariét.
Ik weet zeker dat je veel beter kan en je portrets zijn altijd zoo mooi!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:06

Ik vind ze mooi, maar (te) simpel. Het lijkt of het niveau van UK wat achteruitgaat op modelfotografiegebied. Niet dat het geen mooie foto's zijn, of dat ik nooit meer mooie foto's zie op UK, absoluut niet, fototechnisch zijn ze gewoon perfect.
Maar er zit totaal geen spanning in. Geen X-factor, waardoor ik langer naar de foto wil blijven kijken om steeds nieuwe 'wauwigheidjes' te ontdekken.
Op beide foto's dezelfde blik, nagenoeg dezelfde pose, maar dan uit een andere hoek, het blijft zo... ja, ik weet het niet.. zo veilig.

Je hebt zóveel talent voor fotograferen, doe er wat mee! Zoek je grenzen op, en verleg ze! Zorg voor wat meer spanning in foto's, dat er weer mensen zijn die de gebruikers afgaan, en zien: WHOO! Mariët heeft weer nieuwe foto's, die móét ik zien! Want dat heb ik een hele tijd gedacht, maar op een gegeven moment gaat de nieuwigheid en orginaliteit er een beetje af. De rustige, serene plaatjes, waar gefocust wordt op de ogen bijvoorbeeld.. Práchtig, maar niet orgineel meer. Gewoon 'leuke plaatjes', terwijl iedereen hier weet dat je veel beter dan gewoon leuke plaatjes kan schieten.

Nog even over de foto's zelf, in plaats van algemeen gewauwel Tong uitsteken

Ik zou de lichte tonen íéts terughalen, omdat de lichtgrijzige/blauwige jas opgaat in de wand. Foto 2 vind ik beter dan foto 1, al is het niet echt een fashion-foto, omdat je verder maar weinig van de jas laat zien, en dát nu juist het doel van fashionfotografie is: kleding laten zien. Maar, ik vind dat je model, en haar figuur beter uitkomen op de tweede foto, de eerste maakt haar wat 'plat', je ziet haar lichaam niet, zeg maar. Als er bijvoorbeeld wat ruimte was geweest tussen haar voorste arm en haar lijf, zou meteen de 'block' wegzijn.

Heerlijke jas, trouwens, ik heb 'm ook (of eentje die er heel erg op lijkt Nagelbijten / Gniffelen ) en hij zit geweldig, haha

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:45

Wat een uitgebreid commentaar Myukii, nu zeg je alles wat ik wou zeggen. Clown Ik ga mee, Mariëtje je kunt zóveel meer, je hebt zóveel talent, DOE ER WAT MEE! Haha, doe maar eens wat extreems ofzo; misschien pakt het super goed uit! Ik vind Jetje er wel mooi op staan; alleen ziet ze er wel heel steriel uit. Heb het idee dat ik haar niet mag aan raken omdat ze me dan gaat bijten ofzo. Lachen

Sfeer vind ik wel lekker fris. Lovers

Ik vind ze geslaagd, maar jij kunt beter, Mariët! OK dan!