[FOTO] Zelfportret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:39

Vandaag m'n nieuwe lensje binnengekregen. Go jij! Go jij! De Canon 50mm F/1.8. Ik wou hem dus uitproberen, maar dat zag onze kat niet zitten, en het regende. Sigaar Dan ga je andere dingen zoeken om op de foto te zetten; jezelf. Clown Bleek niet makkelijk te zijn, scherpstellen terwijl je niet kan zien waaróp je scherpsteld. ROFL

Graag onderbouwd commentaar. Lachen

Afbeelding

Klik hier voor de zwart/wit versie.

xDramaQueen

Re: [FOTO] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:05

ik vind het echt een hele hele mooie foto! juist omdat er wat punten onscherp zijn vind ik hem zo mooi geworden, je rechteroog vind ik wel ietwietwat storend.

ik ga deze lens ook bestellen, lijkt me echt heerlijk lensje Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:11

Het is echt een heerlijk lensje ja, moest wel wennen aan het feit dat het een prime is, en je er dus niet mee kunt zoomen. ROFL iets wat ik dus echt heel vaak doe, dat blijkt. Tong uitsteken

Met het rechteroog bedoel je voor de kijker neem ik aan? Dus mijn linkeroog. Heb je wel gelijk in ja, maar mij stoorde het niet zo heel veel. Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 08:49

Echt hele mooie foto! Heele mooie sfeer en de kleuren zijn echt super.
Net zoals DramaQueen zegt vind ik het mooi dat sommige punt onscherp zijn, de juiste punten zijn scherpgesteld.
Mij persoonlijk stoort jouw linkeroog niet Knipoog
Super foto Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 10:42

He wat leuk om te lezen, ik heb net ook een topic geopend met de eerste foto van mijn nieuwe lens, dezelfde als jij hebt Lachen Je foto vind ik erg mooi van sfeer. Wel lijkt het alsof het plukje haar over je wang scherper is dan je oog. Dat vind ik jammer, aangezien mijn aandacht daar nu naartoe getrokken wordt. Hij had voor de ruimte misschien aan de rechterkant wat minder krap gemogen, maar oh ik weet hoe moeilijk het mikken is, vooral met een prime. Superleuke eerste foto, zeker voor zo'n (vind ik) best lastig lensje. Lachen

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:04

Tja. Wat zou je hier nog meer over kunnen zeggen Paolien?
Je hebt jezelf weer eens bewezen! Alleen ditmaal met een zelfportret. Die moeten er ook af en toe tussen zitten he! Knipoog
Prachtig!

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:22

In het zwart wit vind ik hem super!

Kleur wat minder, doet een beetje zeer aan mn ogen. Tong uitsteken
En hij lijkt niet helemaal 100% scherp..
Maar ik ben er toch fan van, in het zw. Lachen

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:27

Die zwart-wit is erg mooi pien! Nog even onderbouwen, die sfeer doet mij meer. Je ogen komen daar erg mooi uit vind ik zo met je mascara Haha! Wat mij betreft mag je je maandag helemaal uitleven op ons op het strand Tong uitsteken Hoop dat je kan Tong uitsteken

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:06

Hele mooie foto! 'k vind het helemaal knap dat je zo'n mooie foto hebt gemaakt de eerste dag dat je die lens hebt. Ja
M'n aandacht trekt echt naar je ogen toe, en je hebt niet overdreven veel mascara op dat het gaat storen, gewoon zodat het mooi blijft. Lachen
Ik vind het echt een foto die zo in een tijdschrift kan. *LOL*

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:08

Jij hebt mooie ogen!!!! Haha! Wow!

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 08:22

Wat een geweldige foto. Heb jij hem zo uit de hand gemaakt op staat hij op een statief. Ik heb hem namelijk ook en wij hem op een statief zetten maar dat blijkt waarschijnlijk niet zo goed te werken. Tong uitsteken

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 08:41

Knap geschoten!
Ben zelf ook helemaal fan van dat lensje! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:42

Bedankt voor de leuke reacties! Haha! Het is idd geen gemakkelijk lensje, maar ik ben er wel ontzettend blij mee! Lachen Evatje, ik heb geen statief gebruikt. Amy, ik hoop dat het mooi weer wordt! Dan ga ik zeker mee. Haha!