[FOTO] Come to the other side..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

[FOTO] Come to the other side..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 17:44

.. Of the camera!

Normaal gesproken fotografeer ik zelf, maar toen mijn camera kapot ging, ik toe was aan een nieuwe uitdaging, en ik werd gevraagd voor een fotoshoot, dacht ik: waarom niet de andere kant van de camera proberen?

Nu, een maandje later, heb ik mijn tweede shoot gehad, sta (sinds vandaag Go jij! Go jij! ) ingeschreven bij een bureau, heb voor de komende maanden een aantal shoots 'gepland' staan, en een gesprek uitstaan bij een ander bureau voor inschrijving. LEUK!
Ik hoop echt dat er wat uit gaat komen, had nooit verwacht dat dit iets voor mij was, want heb mezelf nooit leuk gevonden, laat staan model-waardig Knipoog Echt fashion-model worden kan ik sowieso al vergeten, ik ben net 2 á 3 cm te kort, maar af en toe een leuke shoot of opdracht ben ik al hardstikke blij mee.

De fotograaf van onderstaande foto's (http://www.DNF-style.com) was erg enthousiast over me en had zeker vertrouwen in dat ik hiermee verder kon. Allemaal één grote ego-boost dus, hahaha!

Commentaar over de kwaliteit van de foto's zelf (belichting ed) hoef ik dus níét, want ik ben zelf de fotografe niet. Commentaar en tips over hoe ík eropsta is natuurlijk meer dan welkom, en ik heb dan ook heel graag onderbouwde reacties!

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Natuurlijk zijn dit niet alle foto's, maar even een kleine, gevarieerde selectie. We hebben wat afgewisseld tussen fashion, beauty, lingerie (die ik niet op bokt wil hebben Haha! ) en stockfoto's (die vooral voor hún verkoop zijn, heb ik niet zo heel veel aan Lachen ).

Commentaar mag, maar hou het dus een beetje lief voor dit beginnende mini-modelletje, haha!

Ilsemarie

Re: [FOTO] Come to the other side..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:46

Ontzettend leuk! Je bent een hartstikke mooie meid dus snap niet waarom je het niets voor jezelf vond Knipoog

DNFstyle is ook een goede fotograaf Ja heb op dpz (fotoforum) wel vaker foto's van hun gezien!

Maar volgens mij mag je deze foto's niet plaatsen omdat je ze niet zelf hebt gemaakt. Ik zal toch even temmen Lachen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:48

Ik vind ze erg mooi! ik ben vooral even weg van foto 2!
je kan proberen wat meer te lachen met je ogen.. verder geen commentaar!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:49

Ik wilde je laatst al een pb'tje sturen om te vertellen hoe ontzettend gaaf ik je avatar vind. Haha! Ja, ik vind jou een super mooie meid om te zien. Op de lichtere foto's een lekkere frisse uitstraling, en op de tweede heel warm en zacht. Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:53

Uhm.. geweldige foto's, maar dit is toch niet de bedoeling van UK ?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:54

Op UK mag je alleen je eigen werk laten zien. Knipoog

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:55

Hahaha ik ga met de anderen mee hoor!
Je bent toch een onwijs mooie meid!

Ik vind de foto's echt leuk, kan zo niks bedenken wat ik eraan zou veranderen oid. Haha!

Mag ik trouwens even zeggen dat ik je haar heel gaaf vind? Bloos
Een meisje uit mijn klas heeft ook zo'n haar, meestal in een staart zoals jij in je profiel, alleen bij haar ziet het er niet zo mooi uit haha!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 17:56

Escha schreef:
Uhm.. geweldige foto's, maar dit is toch niet de bedoeling van UK ?

Dus als een fotograaf commentaar wil op zijn technieken mag dit wel. Als een tekenaar commentaar wil op zijn kleurgebruik mag dit ook. Als een minipaardjeszadelmaker tips wil om het leer nog beter te bewerken kan dat. Maar als een model tips wil wat betreft haar gezichtsuitdrukkingen, poses, etc. mag dat niet? Ik moet zeggen dat ik zelf ook best creatief bezig heb moeten zijn hierbij hoor Clown

Fiffill schreef:
Op UK mag je alleen je eigen werk laten zien. Knipoog

Ik heb toch wel degelijk aan dit werk meegewerkt hoor Knipoog Zonder fotografen waren deze foto's er niet geweest, zonder de visagiste ook niet, maar zonder mij toch ook écht niet. Als ik foto's ging laten zien die een vriendin van mij had gemaakt van mijn nieuwe plant had ik die regel begrepen, maar dit is toch zeker wel gedeeltelijk eigen werk Ja

Of moet er dan [ART] in mijn topictitel omdat het om een ander soort 'kunst' gaat?

Bedankt allemaal, in ieder geval Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:26

Ik heb het wel eens gevraagd of iets als moddelwerk ook kon in UK/CB. Maar ik heb het nooit echt antwoord opgekregen. Imo denk ik dat het echt onmogelijk zal zijn om foto's te beoordelen voor het modellenwerk, want vele lezen niet goed en geven dan weer commentaar op de foto zelf in plaats van het modelering.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:27

@Myukii: ik vind dat de foto's hier best kunnen en meer met mij denk ik zo maar op bokt zijn de regels nou eenmaal anders opgesteld... Denk ook omdat het wel moeilijk is om daar goede richtlijnen voor te maken. want anders krijg je weer van die gewone 'kiekjes' er tussen..

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:28

I'm a little bit jealous! Knipoog tjonge jij ziet er goed uit! Vind alleen foto vier iets minder doordat je lip ook echt indeukt zeg maar. Miss kan je beter je hand er lichtjes tegen aan leggen. Verder geen commentaar Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:32

volgens mij mag dit dus écht wel! Lachen het is toch zeker wel jouw werk?

hierbij mijn commentaartjes, ik moet zeggen dat ik het geweldige platen vind hoor, daar niet van Knipoog

1: deze foto spreekt me minder erg aan dan de rest, het is op zich geen verkeerde houding, maar toch stoort de 'verveelde' blik mij een beetje. Het is een wat saaie blik en wordt vaak gebruikt door mensen die niet weten wat voor gezichtshouding ze aan moeten nemen op de foto. (het hakje erbij vind ik trouwens wel heel leuk! )
2: lekker sfeertje! de donkere bruintinten spreken me aan, en je wat dromerige blik past helemaal in het plaatje! als je in de camera zelf had gekeken was dat ook helemaal niet verkeerd geweest hoor! Lachen
3: van deze ben ik echt helemaal weg, lekker speels. Een blij, vrolijke en lichte plaat. Mooie blik en lekker apart!
4: mooie plaat, starende blik, goede houding. No comment!
5: deze trekt mij niet echt, de arm houding vind ik niet heel charmant (kippen vleugeltjes Tong uitsteken ) en je blik is net wat te zijwaarts. Jammer.
6: mooi mooi mooi Lachen lekker mysterieus, beetje 'roofdier houding' erg gaaf!

Volgens mij hebben jij en de fotograaf goed je best gedaan OK dan! het eindresultaat mag er in ieder geval zeker wezen! Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:17

Omdat het niet je eigen werk is, hoort dit niet op UK/CB. Daarom hier een slotje.

Je mag wel vertellen op bijvoorbeeld LZP hoe de dag was verlopen en welke ervaringen je hebt opgedaan. Daar mag je 2 foto's ter illustratie van het verhaal bij plaatsen, de rest in links. Lachen