Normaal gesproken fotografeer ik zelf, maar toen mijn camera kapot ging, ik toe was aan een nieuwe uitdaging, en ik werd gevraagd voor een fotoshoot, dacht ik: waarom niet de andere kant van de camera proberen?
Nu, een maandje later, heb ik mijn tweede shoot gehad, sta (sinds vandaag
) ingeschreven bij een bureau, heb voor de komende maanden een aantal shoots 'gepland' staan, en een gesprek uitstaan bij een ander bureau voor inschrijving. LEUK!Ik hoop echt dat er wat uit gaat komen, had nooit verwacht dat dit iets voor mij was, want heb mezelf nooit leuk gevonden, laat staan model-waardig
Echt fashion-model worden kan ik sowieso al vergeten, ik ben net 2 á 3 cm te kort, maar af en toe een leuke shoot of opdracht ben ik al hardstikke blij mee.De fotograaf van onderstaande foto's (http://www.DNF-style.com) was erg enthousiast over me en had zeker vertrouwen in dat ik hiermee verder kon. Allemaal één grote ego-boost dus, hahaha!
Commentaar over de kwaliteit van de foto's zelf (belichting ed) hoef ik dus níét, want ik ben zelf de fotografe niet. Commentaar en tips over hoe ík eropsta is natuurlijk meer dan welkom, en ik heb dan ook heel graag onderbouwde reacties!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Natuurlijk zijn dit niet alle foto's, maar even een kleine, gevarieerde selectie. We hebben wat afgewisseld tussen fashion, beauty, lingerie (die ik niet op bokt wil hebben
) en stockfoto's (die vooral voor hún verkoop zijn, heb ik niet zo heel veel aan
). Commentaar mag, maar hou het dus een beetje lief voor dit beginnende mini-modelletje, haha!

heb op dpz (fotoforum) wel vaker foto's van hun gezien!
) en je blik is net wat te zijwaarts. Jammer.