[TEK] black en white

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rink

[TEK] black en white

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 15:59

met toestemming van de maker van deze foto hier mijn creatie. vanmiddag had ik een creatieve uitspatting gemaakt in circa 2 uur met acryl verf op canvas i110 x 90 cm.

het is erg jammer dat ik mijn eigen camera niet bij de hand heb.. deze regristreerd de witte delen als vlak, maar dat zijn ze echter niet.. gelukkig zit er 1 detail foto bij waarop je een klein gedeelte van de hals kunt zien in normale staat..

verder zitten er natuurlijk wat puntjes verkeerd aan, zo had ik de oren iets breder moeten zetten, en ben ik nog niet tevreden over de bakstukken met bit.. ik zou zeggen op en aan merkingen zijn meer dan welkom!

Afbeelding

detail bovenkant

Afbeelding

detail onderkant

Afbeelding

Nevony

Re: [TEK] black en white

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:44

Pling Volgens mij ken ik deze foto.
Wat een mooi schilderij. Erg creatief, lijkt me moeilijk met alleen zwart en wit Ja
Wel vind ik hem ietwat slordig, persoonlijk had ik gekozen voor wat fijnere lijntjes Knipoog

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-08 17:51

meestal werk ik ook wat verfijnder.. maar denk wel dat dit schilderij 110 bij 90 cm is!! om een beetje diepte en contrast in je schilderij te houden vond ik dit hem beter staan, maar smaak is gelukkig persoonlijk!!

bedankt voor je reactie

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:49

Wow! Gaaf gedaan hoor Renee! Ja
Ik kan niet ontdekken wat, maar er lijkt iets niet helemaal te kloppen aan het voor ons linkeroor.. De aanhechting.. De grootte ervan.. Ik weet het niet, kan er geen vinger op leggen Clown
Vind je stijl wel echt retegaaf! Haha! Ja

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:10

ik vind m echt heel mooi geworden! echt super knap hoe je die overgang naar het zwart hebt gemaakt. ik vind die wat dikkere 'strepen' juist wel leuk. het enige wat ik een beetje raar vond lijken was dat naast de sperriem een witte streep zit, nu valt dat riempje voor mijn gevoel een beetje weg in de vacht. verder vind ik m echt super!!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:18

Prachtig, ik vind juist je losse stijl veel hebben. Lachen
De verhoudingen kloppen niet helemaal, het neusgat is bijvoorbeeld te klein en het oog zou nét iets meer naar rechts moeten.
Maar daarbuiten vind ik hem lekker kijken, ga vooral zo door!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 15:39

bedankt voor de leuke reacties op mijn werk..

ik ben het helemaal eens met de opmerkingen, alleen durf niet nog te veel aan het werk te prutsen.. ben bang dat het daar niet mooier van word.. alle dingen zijn goed om mee te nemen naar een volgend werk en dat staat al weer te wachten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:41

Goh wat komt die foto me bekend voor, haha. Haha! Ik vind hem erg mooi geworden! Leuke stijl heb je. Haha! Verder ga ik met Evelijn mee over de verhoudingen, ik zou daar nog wat meer mee oefenen als ik jou was. Ja

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:41

Ik vind het zeker niet slordig, integendeel zelfs: ik vind het nog te netjes voor de techniek die je gebruikt, de lijnen zitten me nog te netjes naast elkaar! Haha!

Mooi gedaan hoor!

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:42

Vind het een hele mooie tekening, alleen vind ik ook het neusgat te klein of te laag zitten naar mijn idee. Maar vind het zeker erg mooi zo grof.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:55

Bloos! jij hebt van de foto het schilderij gemaakt! Wie krijgt er nu geen teken/schilderkriebels van die foto Haha!
Mooi gedaan! Juist dat grove vind hier heel goed bij passen. Alleen de neus zit niet helemaal lekker. Niet zozeer de afstanden maar de manier waarop je je penseelstreken hebt neergezet. Dit maakt dat een gedeelte van de neus nu naar buiten lijkt uit te stulpen terwijl het overgrote deel van de snoet in het donker verdwijnt. Ik denk als je die streken in een andere richting zet (minder schuin) dat het lekkerder kijkt Knipoog
Mooi!!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 11:08

ik denk dat je helemaal gelijk hebt.. ik zit nu erg te twijfelen of ik hem niet nog een aanpassing zou geven aan de snoet.. ik ben ook wel erg bang dat het er niet mooier van word.. ik ga er nog eens goed over nadenken..

bedankt voor je compliment!