Brand maar los
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

'
ik merkte dat ik ook gelijk naar het licht van buiten keek! Knap dat zo'n dagelijkse omgeving voor zo'n foto kan zorgen.
ik krijg ook echt meteen het 'waar-had-ik-m'n-fiets-ongeveer-neergezet-gevoel'...
ik vind hem netjes strak
ik zou er alleen gillend gek van worden als ik hier de hele dag naar zou moeten kijken

Annetje schreef:Een woord: Vet!![]()
De chaos, de drukte, maar toch ook weer de symetrie van het gebouw, echt heel erg mooi vast gelegd! Ik vind het een geweldige foto en krijg het al meteen benauwd als ik dit zie. 'WAAR HEB IK OOK ALWEER MIJN FIETS NEERGEZET!?'
Annetje schreef:Een woord: Vet!![]()
De chaos, de drukte, maar toch ook weer de symetrie van het gebouw, echt heel erg mooi vast gelegd! Ik vind het een geweldige foto en krijg het al meteen benauwd als ik dit zie. 'WAAR HEB IK OOK ALWEER MIJN FIETS NEERGEZET!?'
Ann_l0ves_fe schreef:Annetje schreef:Een woord: Vet!![]()
Ik ga hier helemaal in mee, kreeg precies hetzelfde gevoel.
Super foto!
__Esther__ schreef:Ik vind het een hele mooie foto.
Alleen wat mij stoort is die windkap (of hoe het ook heet) dat is nu zo'n doorzichtige bol.
Verder is het een super mooie foto, en idd chaos!!

FunkyMistiC schreef:Mooie foto, jammer dat er wel iemand zichtbaar is op de foto..
Sani schreef:Ik zie niet iemand.