Foto 3, echt prachtig! Alle fotos zijn echt heel mooi scherp. Vind het sneeuw eigenlijk wel leuk effect geven, zoals bij bijv. foto 5! En foto 1 ook hele leuke foto, hek stoort mij persoonlijk niet heel erg.. Zeker geslaagde fotos, ookal was het weer niet super
Ondanks het weer hele treffende foto's Met name nummer 5 spreekt mij enorm aan, wat een gave blik heeft die leeuw hier, echt zo'n beeld waarbij je je af gaat vragen wat er door dat hoofd heengaat.
Prachtige foto's! Met name van de katachtigen, daar heb ik toch het meeste mee. Vooral foto zes vind ik heel sterk, de zon op de kop van de leeuwin en haar uitdrukking erbij.. Mega poezel
Juist door de pose van foto 1 valt het hek weg voor mij.
Prachtige foto's. Vooral de foto van de witte tijger spreekt me erg aan, een prachtig moment zeg. Ik heb eigenlijk niet veel op de foto's aan te merken, ze zijn allemaal scherp en mooie platen. Het is trouwens inderdaad een leuke dierentuin in Liberec, ben er ook een paar keer geweest.
Vind het echt HELE mooie foto's. Meestal heb ik er een stuk hek opstaan, of een stuk waas van het glas, dat zie ik bij jou nergens. De foto's zien er ook erg sprekend uit vind ik. knap gedaan!