Valt er nog te zien dat ik een griepje had/heb?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nynkk schreef:Ik vind t juist wél een mooie foto!
T is tenminste eens een keer niet het perfecte plaatje waarbij het haar geweldig zit en elk klein miniscuul schoonheidsfoutje niet te zien is!
Nee, ik vind m juist geslaagd!
Oke mijn blik is niet geweldig sterk. Maar ik vind de verwarde sfeer in deze foto wel fijn. De plakkende lip(wat overigens maar een heel klein mini stukje is), de verwarde haren vind ik juist wel fijn. Het benadrukt een beetje van; 'huh wat is er gebeurt' oid.
Misschien was het door de griep dat ik mijn blik niet sterk genoeg kon maken. Maar dat is ook weer zo'n slap excuse
Nu ik de foto steeds weer opnieuw bekijk vind ik hem ook wat minder. Maar zo slecht vind ik hem nou ook wel weer niet.Escha schreef:Dus deze foto is wat nepjes?Oke mijn blik is niet geweldig sterk. Maar ik vind de verwarde sfeer in deze foto wel fijn. De plakkende lip(wat overigens maar een heel klein mini stukje is), de verwarde haren vind ik juist wel fijn. Het benadrukt een beetje van; 'huh wat is er gebeurt' oid.
Misschien was het door de griep dat ik mijn blik niet sterk genoeg kon maken. Maar dat is ook weer zo'n slap excuse
Nu ik de foto steeds weer opnieuw bekijk vind ik hem ook wat minder. Maar zo slecht vind ik hem nou ook wel weer niet.
Maar bedankt voor jullie commentaar, ik zal het weer meenemen en mezelf proberen te verbeteren.

Dat is geen slap excuus.
Annemarie_ schreef:Nynkk schreef:Ik vind t juist wél een mooie foto!
T is tenminste eens een keer niet het perfecte plaatje waarbij het haar geweldig zit en elk klein miniscuul schoonheidsfoutje niet te zien is!
Nee, ik vind m juist geslaagd!
Daar gaat het niet om Nynkk. Het mooie (en moeilijke) van fotografie is dat je beelden kan maken, die spréken en net echt lijken. Dat ze je echt aanspreken. Die schoonheidsfoutjes boeien dan echt niet, het haar evenmin.
Deze foto leeft niet echt, het is een mooie scherpe foto maar that's it.
Jij vindt het een foto van; That's it. Maar dat vind ik dus juist niet
Ik zie wat in deze foto. De 'ongewone' blik e.d. spreken mij juist aan. Jij mag het zien als een gewoon mooie scherpe foto, maar ik zie er dus wat anders in

Ik vind het alleen vaak zelf fijner als mensen kritisch naar m'n foto's kijken, daar leer je meer van dan mensen die je foto's geweldig vinden.
Ben dus ook erg blij met die kritiek
Want zo kan ik weer werken naar een beter idee en hopelijk ook een beter resultaat. 
Je ziet het wel nogal, of iig is je blik een beetje 'zwakjes'.
) is dat je vreselijk overbelicht bent op je wang/kin. En dat doet in mijn ogen erg af aan de foto..
(Zak met je hoofd maar eens helemaal naar beneden je scherm, hieraan zie je dat het erg licht is, maar alles behalve óverbelicht.)