[FOTO] Kleine vampier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Luominen

[FOTO] Kleine vampier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 13:38

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar op make-up, kledij, foto ... Alles mag, liefst op een kritische, niet kwetsende toon Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-03-08 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] > [FOTO]

Seven

Re: [Foto] Kleine vampier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:48

die eerste foto vind ik echt prachtig!!
dat sprekende oog onder die hoed weg echt heel mooi ik zou t zo in huis hangen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:50

Ik vind die eerste echt heel gaaf!
Bij de tweede vind ik het jammer dat zijn oog niet te zien is.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:53

eerste foto is zeker erg mooi!
ik vind de 2e foto te donker....met name de ogen,nek en gedeelte van de hoed vallen teveel weg

maar je bent echt heel goed op weg!

Verosjaak

Re: [FOTO] Kleine vampier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:47

onliners mogen niet zeggen ze maar ik weet niets anders Haha!

Deze foto heeft gewoon de WOW factor. Je model zijn ogen komen prachtig onder de hoed uit bij foto 1, helaas zie je dat niet op foto 2 anders was foto 2 ook perfect geweest.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:06

Ohh deze foto's kunnen zo op Avant Garde of in de Elegance. Ik ben er echt helemaal verliefd op. Echt een geniaal setje! Heb je nog meer voor deze serie geschoten of bevalt dat niet?

De belichting is super: de schaduwen passen er perfect bij, de foto is vrij grauw wat mooi bij het onderwerp past, composities zijn goed: ik ben echt helemaal gek op de tweede foto, daar klopt alles echt helemaal! Ook mijn complimenten voor het model en degene die de make-up en kledij heeft gekozen: perfecto! Haha!

Oeh ik ben hier helemaal fan van haha. In dit thema heb ik zóveel ideeën liggen, maar helaas ontbreekt het me momenteel aan een camera. Scheve mond

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:30

Brrrrr, vind het maar enge foto's Tong uitsteken
Vind de eerste wel heel mooi, vooral dat oog.
Tweede wat minder, omdat hij zo donker is.

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 18:16

Vagolijntje: Enorm bedankt! Als je het echt in huis wil hangen, wil ik je wel steeds de grote versie doorsturen =]
Antoontje: Dank je wel! Ik heb alvast iets met je raad gedaan over de tweede foto en deze lichter gemaakt zodat zijn oog wel zichtbaar is.
Naadje24: Bedankt!
Verography: Enorm bedankt, zeg =D
Redrumfox: Wat een leuke comment! Ik heb héél wat meer foto's van deze serie geschoten, als je wil, plaats ik er nog wel meer via links. Het model was echt tóp, hij was erg spontaan waardoor de uitdrukkingen op de foto's dus allemaal "echt" lijken. De make-up heb ik gedaan, en de kledij heb ik ook gekozen. De kledij en make-up is gebaseerd op de zanger van Gazette. Jammer dat je niet dichterbij woont, of je had gerust mijn camera (Panasonic Lumix DMC-FZ7) mogen gebruiken.
Riss: Dank je wel.

Voor degene die de tweede beter vinden met het oog wél zichtbaar, heb ik Photoshop weer geopend. En ik geef jullie gelijk. Ik twijfel nog of ik de achtergrond volledig zwart zou maken, of zo zou laten.

Lichtere versie van foto 2.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:26

Ik zou de achtergrond zo laten zoals hij nu is: past er perfect bij. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de onbewerkte versie van foto 2: die is iets mysterieuser. Bedankt voor het aanbod van de camera: vind ik heel tof van je. Lachen
Als je wil kan ik wel een aantal van mijn ideeën sturen via PB: misschien heb je er iets aan of kan je er inspiratie uit halen. Vind het ook zo zonde als ze hier maar op de pc blijven staan zonder dat iemand er iets aan heeft.. die camera komt toch niets van het komende jaar.

Een selectie van de rest van de foto's lijkt me wel wat! Lachen

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 19:36

Redrumfox: Je mag steeds ideeën sturen. Als ik ze dan uitwerk, of ik gebruik er ook maar een miniem deeltje van, wordt je naam natuurlijk vermeld. Ik raad je dezelfde camera aan als ik, als je één zoekt. Hij is niet enorm duur (maar ook géén spiegelreflex.)

Foto III / Foto V / Foto VI

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:37

De eerste foto doet mijn veel maar aanspreken, als de tweede foto.

Ik denk dat het vooral komt door het oog, erg jammer dat de tweede foto soms wat donker wegvalt, en dat zijn oog niet te zien is.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:39

heel knap geschoten,maar wel eng om te zien hoor!
zou t toch niet in mijn huis durven hangen,zou steeds naar die ogen kijken,haha

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 19:40

SteffiiY schreef:
De eerste foto doet mijn veel maar aanspreken, als de tweede foto.

Ik denk dat het vooral komt door het oog, erg jammer dat de tweede foto soms wat donker wegvalt, en dat zijn oog niet te zien is.

Deze versie is een lichtere versie van de tweede foto waarop het oog zichtbaar wordt =] Wat vind je daarvan?

Snoevie: Zonder de make-up is hij een heel normale jongen met een leuke stijl Haha! Enorm bedankt!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:43

die eerste vind ik super gaaf. de 2e wat minder. denk dat het teveel wegvalt tegen de achtergrond ofzo. ik weet niet zo goed.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:43

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 19:54

Ikenidi: Bedankt! Als je iets naar boven scrollt, dan kan je klikken op de lichtere versie van de tweede foto.
Ellee: Bedankt hoor! Yep, ik heb een (niet zo duidelijke) foto van het model zonder make-up. De handschoenen wilde hij alvast aan Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:31

Wow, echt gave foto's! Vind ze heel mooi! Lachen
Vind overigens de versie in de beginpost van de tweede foto mooier dan die waar je het oog wel ziet. Vind die foto een mooiere sfeer hebben.

Leuke jongen. Haha!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:34

Totaal niet mijn stijl, maar ik moet toch even zoeken naar woorden..
Ik vind ze iets heel moois hebben, maar tegelijk zo koud, maar dat probeer je denk ik juist te krijgen.
Is het oog bewerkt of lensen? en mag ik vragen hoe oud hij is?

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:39

Luominen schreef:
Vagolijntje: Enorm bedankt! Als je het echt in huis wil hangen, wil ik je wel steeds de grote versie doorsturen =]
Antoontje: Dank je wel! Ik heb alvast iets met je raad gedaan over de tweede foto en deze lichter gemaakt zodat zijn oog wel zichtbaar is.
Naadje24: Bedankt!
Verography: Enorm bedankt, zeg =D
Redrumfox: Wat een leuke comment! Ik heb héél wat meer foto's van deze serie geschoten, als je wil, plaats ik er nog wel meer via links. Het model was echt tóp, hij was erg spontaan waardoor de uitdrukkingen op de foto's dus allemaal "echt" lijken. De make-up heb ik gedaan, en de kledij heb ik ook gekozen. De kledij en make-up is gebaseerd op de zanger van Gazette. Jammer dat je niet dichterbij woont, of je had gerust mijn camera (Panasonic Lumix DMC-FZ7) mogen gebruiken.
Riss: Dank je wel.

Voor degene die de tweede beter vinden met het oog wél zichtbaar, heb ik Photoshop weer geopend. En ik geef jullie gelijk. Ik twijfel nog of ik de achtergrond volledig zwart zou maken, of zo zou laten.

Lichtere versie van foto 2.

Ik vind de lichtere versie duidelijk beter. De twee eerste foto's die je geplaatst hebt (en dan van de tweede de lichtere versie) vind ik wel de beste foto's uit die serie, althans van de foto's die je hier neergezet hebt. Maar die hebben dan ook ECHT wel wat. Knap hoor! Mooie kleurencombi!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:47

Wát een onwijze knapperd zeg! Oef! Kwijl

Hum Bloos

Fotografisch commentaar Ja

Eerste foto blijf ik steeds naar kijken. Hele intrigerende en indringen foto. Kleurgebruik, de make-up en de lens, alles werkt samen en versterkt de foto.
Tweede foto heeft dat wat minder, al vind ik hem ook erg gaaf. Ik vind het juist wel wat hebben dat je zijn oog niet ziet, dat geeft het nog iets meer mysterie.

Foto 3,4 en 5 vind ik ook mooi, met name 4. Maar ze hebben "het" niet zoals foto 1 en 2. Serie die ik zo zou ophangen Ja

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:56

Luominen schreef:
Redrumfox: Je mag steeds ideeën sturen. Als ik ze dan uitwerk, of ik gebruik er ook maar een miniem deeltje van, wordt je naam natuurlijk vermeld. Ik raad je dezelfde camera aan als ik, als je één zoekt. Hij is niet enorm duur (maar ook géén spiegelreflex.)

Foto III / Foto V / Foto VI

Ik zal je morgen het 1 en ander opsturen: moet je zelf maar even kijken wat je ermee doet. Ik ga nu stappen dus heb er nu geen tijd meer voor. Ik zal eens voorzichtig gaan kijken voor die camera: als ik er net zo mee om kan gaan als jij dan heb ik helemaal geen spiegelreflex nodig haha. Haha!

En weer even ontopic: ik vind foto 3 opzich een fijne plaat om naar te kijken, alleen valt de uitdrukking op zijn gezicht me een beetje tegen: er is niet iets waar je aandacht naartoe getrokken wordt. Als ik eerlijk moet zijn keek ik eerst naar de achtergrond en daarna pas duidelijk naar hem: dat lijkt me niet zo'n goed teken. Clown Compositie en belichting steken wel goed in elkaar.
Foto 4 ben ik ook niet zo over te spreken: hij doet een beetje denken aan foto 2 maar bij deze foto mist er iets wat foto 2 wel heeft, ik kan alleen niet zo goed omschrijven wat dat precies is. De laatste foto vind ik prachtig. Hij is origineel, straalt rust uit, vlakverdeling is erg prettig door die ''vakken'' op de achtergrond: jep die had van mij ook wel in de startpost gemogen. Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:40

Wat een geweldige foto's! Lachen
Ze doen me heel erg aan Marilyn Manson denken.
De kleuren, kleding, make-up (en model) zijn mooi, de composities zien er goed uit - kortom, echt goede platen OK dan!