Commentaar op make-up, kledij, foto ... Alles mag, liefst op een kritische, niet kwetsende toon
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SteffiiY schreef:De eerste foto doet mijn veel maar aanspreken, als de tweede foto.
Ik denk dat het vooral komt door het oog, erg jammer dat de tweede foto soms wat donker wegvalt, en dat zijn oog niet te zien is.
Enorm bedankt! 
Hoewel ik deze;

Luominen schreef:Vagolijntje: Enorm bedankt! Als je het echt in huis wil hangen, wil ik je wel steeds de grote versie doorsturen =]
Antoontje: Dank je wel! Ik heb alvast iets met je raad gedaan over de tweede foto en deze lichter gemaakt zodat zijn oog wel zichtbaar is.
Naadje24: Bedankt!
Verography: Enorm bedankt, zeg =D
Redrumfox: Wat een leuke comment! Ik heb héél wat meer foto's van deze serie geschoten, als je wil, plaats ik er nog wel meer via links. Het model was echt tóp, hij was erg spontaan waardoor de uitdrukkingen op de foto's dus allemaal "echt" lijken. De make-up heb ik gedaan, en de kledij heb ik ook gekozen. De kledij en make-up is gebaseerd op de zanger van Gazette. Jammer dat je niet dichterbij woont, of je had gerust mijn camera (Panasonic Lumix DMC-FZ7) mogen gebruiken.
Riss: Dank je wel.
Voor degene die de tweede beter vinden met het oog wél zichtbaar, heb ik Photoshop weer geopend. En ik geef jullie gelijk. Ik twijfel nog of ik de achtergrond volledig zwart zou maken, of zo zou laten.
Lichtere versie van foto 2.

Luominen schreef:

Compositie en belichting steken wel goed in elkaar.