[FOTO] Lotte.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly14

[FOTO] Lotte.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 14:25

Haai haai!

Alweer een aardig tijdje geleden is Lotte (_Lotjuh_) naar mij toegekomen en zijn we het bos ingegaan om foto's te maken. Ik wilde graag oefenen met het fotograferen van personen, dus had ik een oproepje geplaats, waarop zij gereageert heeft!
Hieronder staan drie foto's die hieruit gekomen zijn.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Het was de eerste keer dat ik echt een persoon op de foto gezet heb, dus ik ben benieuwd! Ja

Groetjes Marjolein

Oja, mochten er hier toevallig nog mensen zijn die het ook leuk lijken om op de foto te gaan, laat het me weten!

lieke4quike

Re: [FOTO] Lotte.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:07

de foto's zijn van goede kwalitiet, maar het modell..... ze houd haar linkeroog de heletijd wat dichter.

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 13:45

Ja, dat is waar. Bij de eerste snap ik het als je het storend vind, maar bij de andere twee heb ik er verder geen problemen mee.
Zeker bij de laatste vind ik het juist iets extra's geven. Lachen

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:48

ik ga mee met lieke4guike.. en ook vind ik het er niet mooi uitzien op foto 1 dat ze droge lippen heeft.. ik weet niet, stoort me een beetje.. Knipoog voor de rest wel leuke fotos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:48

De foto's vind ik mooi genomen, maar ik stoor me ook aan de ogen van het model. Vind de ongelijkheid niets extra's geven.

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:24

Ik zal ook even reageren (als 'model' zijnde). Over het grote verschil van mijn ogen; Hier ben ik mee geboren, in reallife is dit haast niet zichtbaar, maar op foto's zie je dit helaas wel. Het is dus niet zo dat ik mijn ene oog meer dichtknijp ofzo. En als ik niet in de lens kijk is het vaak ook al minder zichtbaar.. Knipoog

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:28

Ik vind de laatste foto het mooist. Het zonlicht valt vanuit een mooie hoek, en ik vind persoonlijk een foto waarop iets 'meer' te zien is wat mooier. (dus niet alleen een gezicht)

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:29

monica08 schreef:
ik ga mee met lieke4guike.. en ook vind ik het er niet mooi uitzien op foto 1 dat ze droge lippen heeft.. ik weet niet, stoort me een beetje.. Knipoog voor de rest wel leuke fotos!

Ik ben het ook eens met Lieke en Monica. Knipoog
Vind de derde foto dan nog het mooist.