Na mijn droevige foto van gisteren ([UK] [FOTO] Empty & abused. (zelfportret + klein gedichtje)), eventjes een opvrolijker!

Er staat wel een copyright op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

..

?

Vond ze ook erg leuk, ondanks dat ze lekker gek zijn 
Escha schreef:Rechts vind ik het echt zonde dat het linkeroog(rechts voor ons) is afgesneden. De gekheid van die foto is dan al meteen minder leuk. Vind ik echt zonde, was anders een erg leuke foto geweest!
Rechts is lekker spontaan en vrolijk, leuke compo en verry naice

.
.. *krijgt een smile op het gezicht
*haffilover schreef:Echt prachtig! Mooie foto's! Ik vind echt dat je prachtig op staat.
!Escha schreef:Rechts vind ik het echt zonde dat het linkeroog(rechts voor ons) is afgesneden. De gekheid van die foto is dan al meteen minder leuk. Vind ik echt zonde, was anders een erg leuke foto geweest!

Jorine_Falco schreef:Leuke foto's zeg! Je krijg tje ogen fantsastisch op de foto, mijn complimenten hé! Die vorige is ook schitterend. Vindt het ook jammer van de rechter foto van je oog, maarja.

Maysie schreef:Prachtig weer en zeker door de combinatie van de foto's echt prachtig.. *krijgt een smile op het gezicht
*
hihi ..
Mag ik vragen hoe je die ogen zo prachtig krijgt?

!
Jorine_Falco schreef:Escha schreef:Rechts vind ik het echt zonde dat het linkeroog(rechts voor ons) is afgesneden. De gekheid van die foto is dan al meteen minder leuk. Vind ik echt zonde, was anders een erg leuke foto geweest!
Bij de 2e bedoel je denk ik links?
Ik was weer eens lekker wakker.