Escha schreef:Je gaat met geweldige stappen vooruit! Dit vind ik tot nu toe de mooiste foto die je ooit hebt gemaakt. Super die zwartwitomzetting. Ik ben helemaal verliefd op je ogen. Erg mooi hoe die spreken, heeel mooi. Erg fijn dat ie lekker krap is, dat geeft erg goed de sfeer neer.
Heel netjes! Ga zo door meid, ik wil meer zien

Dank je wel meid! Super commentaar!
smeetjoew schreef:Ja, dat kan ik me voorstellen. Heb zelf ook eens een poging gedaan, maar kan niet eens scherpstellen op mn eigen hoofd, laat staan dat ik 'm helemaal in beeld krijg.

En laat nog meer staan dat ik ook nog zo'n hoofd heb en dan ook nog eens zo goed kunnen poseren/kijken! *Jaloers.

Haha
Dat heb ik te danken aan Sugababes vroeger. Dat was echt, camera omhoog, in de lens kijken en klik
vandaar dat ik mezelf nu goed voor de lens kan 'zetten' zodat ik er goed op kom 
sunny_90 schreef:Heel gaaf gedaan!

Echt helemaal niets op aan te merken.
Vind het gedichtje ook erg goed bij de foto passen, lijkt echt te kloppen. Super gedaan!
Dank je wel Sunny_90!
NaNi schreef:1 woord... Wauw!
Prachtige foto, prachtig gedichtje en wat heb jij knallende ogen zeg! Meer weet ik er echt niet van te maken..
Thanks 
Joonsel schreef:Je ogen komen er mooi uit! Super foto!
Wel jammer dat je neus wat overbelicht is. Maar dat stoort niet echt, ik word meteen weer naar je ogen getrokken!
Dank je wel! Mijn neus is niet echt overbelicht hoor 
Cameee schreef:Het is al heel vaak gezegd, maar hij is écht mooi!
Ga zo door, zal je foto's in de gaten houden!
Wat leuk!
Dank je!
elanor schreef:Wat een ogen... Ik was er even stil van.

De foto doet me denken aan het portret van het Afghaanse meisje op de National Geographic, met ook zo'n waanzinnig indringende blik:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/94/Sharbat_Gula.pngIk vind het ook erg knap dat je dit zelf kan maken, dus dat je zowel fotograaf als model bent. Werk je met een spiegel om te zien hoe je erop staat? Of maak je meerdere foto's met de zelfontspanner en ga je dan steeds iets 'verzitten' totdat je uiteindelijk zo in beeld bent als je wilt?

Wow dankje Elanor! 
Die foto
is echt prachtig! Vind de foto die ik van mezelf heb gemaakt wel wat op elkaar lijken, kwa gezicht en kwa ogen
!
Dank je wel!
Ik poseer een keer, en dan bekijk ik de foto grondig. Wat ik wil veranderen, en hoe ik dat het beste kan doen. Ik werk met een 50mm lens, en heb lange armen, dus ik draai de camera gewoon in mijn hand en hou hem voor me en druk dan de foto af
Ik ga net zo lang door totdat mijn armen pijn doen of totdat ik de foto heb ik die ik wil hebben