[FOTO] Sneeuwlandschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ingeltje

[FOTO] Sneeuwlandschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 20:16

In December lag er 1 dag wat sneeuw hier, en heb toen meteen m'n camera maar even gepakt!
Was toen niet heel erg actief op bokt (vanwege van alles en nogwat) dus heb hem eigenlijk nooit gepost, terwijl ik er wel heel veel leuke reacties op krijg! Dus laat ik hem alsnog even door jullie keuren! (Foto is gemaakt met een Panasonic Lumix > 7.2 MP)
Vind het zelf persoonlijk jammer dat de rechtse grassprietjes er niet helemaal op staan..

Afbeelding

Hoop dat jullie nog leuke opmerkingen, tips & tricks hebben Lachen

Neej

Re: [FOTO] Sneeuwlandschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 10:31

Mooie foto! Ben toen zelf ook vrij fanatiek met de camera aan de slag gegaan, en wat ik erg leuk vond (en ook vind aan jouw foto) is dat de sneeuw echt maar aan 1 kant van planten en bomen zat. Geeft een leuk contrast vind ik.

Verder zeg je zelf al dat je het jammer vind dat die rechter grassprieten er niet helemaal opstaan. Ik stoor me er persoonlijk niet zo aan, maar het had mooier geweest als je wat minder scherpte/diepte had gebruikt, dan ie nog waziger geweest en had het je waarschijnlijk minder gestoord..

Ingeltje

Re: [FOTO] Sneeuwlandschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 17:47

NaNi schreef:
Mooie foto! Ben toen zelf ook vrij fanatiek met de camera aan de slag gegaan, en wat ik erg leuk vond (en ook vind aan jouw foto) is dat de sneeuw echt maar aan 1 kant van planten en bomen zat. Geeft een leuk contrast vind ik.

Verder zeg je zelf al dat je het jammer vind dat die rechter grassprieten er niet helemaal opstaan. Ik stoor me er persoonlijk niet zo aan, maar het had mooier geweest als je wat minder scherpte/diepte had gebruikt, dan ie nog waziger geweest en had het je waarschijnlijk minder gestoord..

Klopt Knipoog vond ik zelf ook erg leuk! Dankje voor je reactie!