Ik kwam heel toevallig deze foto van mij nog tegen dus ik dacht: laat ik hem eventjes keuren door jullie. Ik zou zeggen, ga je gang! (Waarom had ik hem nou niet eerder gepost...)
Commentaar is welkom hoor! Graag zelfs!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jorine_Falco schreef:Ik vindt het een beetje een onduidelijke foto. De weerspiegeling is heel mooi, maar de eend zelf is niet 100% scherp.En er is veel overbelicht.
Pluttersput schreef:Vind t een leuke foto! Idd, hij is niet helemaal scherp, maar de weerspiegeling is mooi!
En het is een carolina-eend, maar dat maakt niet uit
Bedankt voor de info! voor mij heten ze allemaal kwak!
)Daphne__ schreef:Nooit opgevallen, maar...... doorzichtig???mooie foto
alleen jammer, van de ''waas'' bij de rechtervleugel (heb het idee dat ik praat over vliegtuigen)
de vleugel is doorzichtig, wat erg jammer is
Wat wordt hiermee bedoeld? oomens schreef:Het is geen Carolina-eend, maar een Mandarijneend, zoals HorseyDude in de openingspost al zei.
Mandarijneend:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ck.arp.jpg
Carolina-eend:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _ducks.JPG
Idd een mandarijn, had niet eens het rode gezien zeg maar. Ik dacht een carolina omdat ik het donker boven op de kop zag, vandaar
Verder kijken dan mn neus lang is zullen we dan maar zeggen

HorseyDude schreef:OOOOOohhhhh, nou zééééég die van jou is veel mooier dan die van mij!!! (grapje!)

Tweede ook trouwens. Juul schreef:Nathalie die van jou mandarijneend is wat ik bedoel, die kijkt lekker weg. Mooie plaat.Tweede ook trouwens.
*Bloost* HorseyDude schreef:Iemand heeft mij net wat nuttigs uitgelegd, namelijk de regel van 3en. Dan moet je het beeld wat je voor ogen hebt in 9 vakken verdelen, en dan het onderwerp op de lijn van de rechterlijn laten kruisen, dus dat het onderwerp een beetje in de rechterhoek komt te staan. Ook is het leuk om dan een (wazig) iets op de linkerachtergrond te hebben dat betrekking heeft op het onderwerp, maar het eerste is van belang. Dus niet je onderwerp IN HET MIDDEN maar iets NAAR DE ZIJKANT en dan in een mooie hoek, liefst op ooghoogte! Ik liet hem ook de foto's zien en in het begin was het 'Mwoah, ja.... ja... maar...'. Toen dacht ik al van ojee. Maar hij heeft me een heleboel tips gegeven!
HorseyDude schreef:Daphne__ schreef:Nooit opgevallen, maar...... doorzichtig???mooie foto
alleen jammer, van de ''waas'' bij de rechtervleugel (heb het idee dat ik praat over vliegtuigen)
de vleugel is doorzichtig, wat erg jammer is![]()
Wat wordt hiermee bedoeld?