[VER] Eindeloze gangen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

[VER] Eindeloze gangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 17:00

Hallo!
Leuk dat je hier op klikt!
Ik ben dus ook een soort van verhaal aan het schrijven.
Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden!
Genoeg gezeur hier komt het.

Hoofdstuk 1.
Het is een zonnige dag op woensdag middag, de school begint vandaag weer. Anna gaat vandaag naar een nieuwe school: 3 Havo. “Hoi Anna!”Klinkt het uit de verte. Yentl komt aan fietsen en Anna gaat naast haar fietsen. “Hoi Yentl! Ik heb er best zin in maar ik hoop dat ik bij jou in de klas kom”zegt Anna lachend. Anna denk aan haar oude school hoeveel vriendinnen ze er had, ze was wel redelijk populair op die school. Al kletsend komen ze op school.
Een docent noemt de namen van de kinderen die bij elkaar in de klas komen:
Maaike van der Veer, Anna Vreeswijk…. En Yentl Zijlstra. Blij kijkt Anna haar vriendin aan. Als ze de klas in komt denkt Anna dat het misschien wel een leuke klas is.
Ze kijkt naar de meiden die allemaal kletsend tegen elkaar praten. Ze beginnen meteen met een wiskunde som, Anna gaat naast een meisje zitten. “Hoi is deze plaats vrij?”vraagt Anna. “Ja wel.”zegt het meisje ongeïnteresseerd. Anna kijkt haar aan en gaat voorzichtig naast haar zitten. Na een tijdje hoort ze meiden achter haar praten over een som. “Snappen jullie die som 2?”vraagt Anna aan de meiden. “Nee, niet echt jij wel?”antwoord een meisje dat zo te zien wel redelijk populair is. “Een beetje maar misschien moet je optellen in plaats van aftrekken?”zegt Anna terwijl ze even kijkt over het schrift van het meisje. “Je hebt het volgens mij alleen afgetrokken.” De meiden kijken Anna aan en stilletjes gaat Anna weer aan het werk.
Het volgende uur zijn er niet veel problemen, ze kijkt eens op en kijkt om zich heen, allemaal nieuwe gezichten. Behalve Yentle dan, maar het went wel neemt ze zich voor.

EvelijnS

Re: [VER] Eindeloze gangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:03

Neem de regels van CB nog eens door, elk deel van een lopend verhaal dat je plaatst op bokt, moet minimaal 1500 woorden bevatten. Knipoog

Mireille

Re: [VER] Eindeloze gangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:39

Zie de reactie van Evelijn_ hier boven. Vandaar dan ook een slotje.