Verder geen woorden voor nodig toch?

(twijfel alleen of ik hem wel echt af vind, misschien dat ik nog wat aan de rechterbles zal sleutellen bij het oog, maar voor nu heb ik even genoeg van deze tekening)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Wel viel me meteen het miniscule oogje van het linkerpaard (voor ons) op (voor ons rechteroog, voor paard linkeroog). Die mag van mij wel wat groter. Verder vind ik hem erg leuk
. 
wat mooi gedaan! 

. 
spreekt inderdaad voor zich.
DeniseES schreef:Als ik dan nog even een minpuntje mag noemen vind ik het nogal 'raar' getekend dat het rechteroog van het linkerpaard (jaja) voor het hoofd van het rechterpaard zit, maar zijn neus erachter. Dat vind ik op zich niet zo heel logisch. Voor mijn gevoel zou nu het oog van het rechterpaard in het hoofd van het linkerpaard zitten.
. Kleine ogen heb ik dus ook maar gewoon geaccepteerd.
maar ik vind toch dat het oog van de rechter niet zo 'ver' naar het hoofd van de linker kan, naar mijn idee moet er dan een flinke 'deuk' bij de linker zitten wil het plaatje kloppen (maar ik ben maar 1 iemand die dat vind hoor
als ik de enige ben dan is dat heel vervelend voor mij
) 
IcePrincess schreef:Vraag me overgens wel af of iedereen het hart ziet.
apart zeg
mooi IcePrincess schreef:DeniseES schreef:Als ik dan nog even een minpuntje mag noemen vind ik het nogal 'raar' getekend dat het rechteroog van het linkerpaard (jaja) voor het hoofd van het rechterpaard zit, maar zijn neus erachter. Dat vind ik op zich niet zo heel logisch. Voor mijn gevoel zou nu het oog van het rechterpaard in het hoofd van het linkerpaard zitten.
Rechterpaard trekt zijn neus naar de borst, linkerpaard steekt de neus vooruit, dus dat is gewoon heel logisch en kloppend![]()
Ogen ga ik verder niets aan veranderen zo, kleine ogen horen gewoon bij mijn stijl, als ik de ogen groter maak ziet het er niet meer uit als een tekening van mij, en ookal probeer ik ze groter te maken dan krijg ik nog telkens commenteer dat iedereen het te klein vind. Kleine ogen heb ik dus ook maar gewoon geaccepteerd.
Vraag me overgens wel af of iedereen het hart ziet.

Zij moet ook juist niet mooi en perfect zijn, er zit een heel verhaal achter deze tekening, maar die vind ik te persoonlijk om zomaar op internet neer te kwakken. En op deze manier kan iedereen zijn eigen verhaal en betekenis eraan geven. 

Maar ik vind het zelf niet zo...