[FOTO] Speciale Ringen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

[FOTO] Speciale Ringen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 12:21

Ja, 2 speciale ringen. Tenminste voor mij en m'n vriend dan. Haha.

Afbeelding

Ben nog niet helemaal tevree maar vind het wel mooi resultaat.

Kom maar op! Haha!

Muzefee

Re: [FOTO] Speciale Ringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:12

Vind het erg jammer van de schaduw. Ik had zo'n foto met bestaand licht gemaakt en niet geflitst. Het idee is zeker leuk, maar de uitvoering is minder.

Linksbovenin een stofje op je sensor? Knipoog

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:18

geweldig!! Ik zou alleen mn diafragma iets kleiner doen zodat ze helemaal scherp zijn..

De schaduw vind ik niet storend, omdat die niet van de flitser van de camera is en dus een heel natuurlijk effect heeft!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 13:35

Ja er zit een stofje op m'n sensor, hihi. Dat klopt. Thanks voor je commentaar. Met bestaandlicht vind ik toch iets minder 'wauw' effect dan met deze flitser met diffusor. Ik vind de schaduw zelf ook niet storend, Romy, het geeft wel een beetje diepte.

Flitser heeft inderdaad natuurlijk effect; dit komt door de diffusor. Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:43

Schaduw is júist niet storend. Het is wel erg nep, als nergens schaduw te zien is. Dit geeft het inderdaad een beetje diepte in het geheel. De flits geeft het net een beetje meer een bling-effect wat het bij deze ringen goed doet.
Ik had alleen de kleur uit het achterste deel van de rechterring weggehaald. Dit past er niet helemaal bij. Het oogt fijner als alles zilverkleurig is. Lachen

Verder netjes gedaan. Leuke compositie. Mooi rustig.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:59

Deze schaduw stoort me, hij had een stuk minder aanwezig mogen zijn, zachter dus. Knipoog

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:01

De vorm van de ringen geven zelf al een stuk diepte, dan is het lage diafragmacijfer naar mijn mening niet nodig.. maar daar kunnen idd de meningen over verschillen Knipoog

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:46

Die Muz die ziet ook alles Haha!

Ik vind het een hele goede plaat.. Omdat de ringen zelf al een mooi object zijn en geen franjes of andere uitstekende delen bevatten, kan er best met wat harder licht gespeeld worden. Ook de schaduwen zijn daarbij imo niet storend.

Ik las hierboven iets over kleur weg halen?? Misschien omzetten naar zwart wit???

Mijn commentaar: mooi gedaan..

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:35

Ik weet niet, ik vind hem niet zo. Als ik naar de foto kijk zie ik twee goedkope ringen liggen. Iig dat idee krijg ik. Het licht op de ringen vind ik te hard. En de witte 'overbelichte' flitsstukjes op de ringen vind ik er onwijs goedkoop uit zien. Ook de schaduw had ik liever niet gezien. Ik ga dus mee met Muz haar commentaar. Verder zit er wat ruis in de ringen, dat maakt de ringen ook wat viezig.
Ik zou eerder je diafragma kleiner maken zodat alles scherp is. Ik denk dat ik dat dan mooier ga vinden Lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 16:01

Ik vind het juist wel wat hebben, de 'hardheid' van de foto. Wat me wel stoort is de kleur in de schaduw, en in de ringen. Het was denk ik mooier geweest als dat alles meer zilver en grijs was. Maar goed, das mijn bescheiden mening natuurlijk Knipoog

Vind het trouwens 2 mooie ringen Knipoog