[TEK] The Greatest Horse Of The World!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] The Greatest Horse Of The World!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:35

Hallo allemaal,

Ik heb mijn geweldig lieve welshpony (sorry kan het niet laten Bloos ) weer eens nagetekend Haha! En dat wil ik graag met jullie delen Lachen
Tips en commetaar is altijd welkom, mits onderbouwt. zelf vind ik de schaduw onder het oor te hard (valt op de foto nóg meer op Nagelbijten / Gniffelen ) en de schaduw bij het jukbeen, en langs de kaak vind ik te hard (valt ook erger op op de foto).

Helaas zijn de foto's wat donker (wat wil je op dit tijdstip), dus helaas niet als ze in het echt zijn.. Maar het geeft jullie een beeld, en ik hoop dat jullie met dit beeld, mij wat tips of commetaar willen geven!

Afbeelding

Afbeelding

EvelijnS

Re: [TEK] The Greatest Horse Of The World!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:41

Mooi geworden Astrid, je wordt steeds beter! Lachen
Lekkere kleuren en schaduwen, al vind ik die laatsten op sommige plekken iets te hard overkomen.
Het oog lijkt me iets te groot, misschien iets te breed.
Maar verder echt goed gedaan hoor! Ja

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:45

Leuk Astrid! Jij leert duidelijk elke tekening bij!
De volgende keer zou ik wel een veel groter stuk papier nemen en dat nadat je de schets hebt gemaakt pas een maatje kleiner snijden. Nu stopt het neuslijn een beetje vroeg, omdat daar het papier ophoudt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:54

Afbeelding

De foto, zodat jullie kunnen vergelijken eventueel.
Ik had zelf het idee, dat kelly ook niet zon lange neusrug heeft? tenminste op deze foto leek hij me best kort. Heb wel deze schets neit zo goed gedaan, als andere schetsen van mij. ben er minder lang mee bezig geweest, en minder secuur Bloos

Ik had alleen a4 papier bij de hand, dus ging een beetje moeilijk Tong uitsteken (ben al heel erg gewend aan a3 nu, dus was even weer raar Tong uitsteken ).

Bedankt voor jullie tips!
Heb ik zeker wat aan Haha!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:58

Je hebt gelijk.
Wel valt het me op dat de vorm van de neuslijn boven het neusgat net anders is. Op de foto loopt ie iets boller. Misschien dat je daarmee zn hoofdje optisch nog verder kunt perfectioneren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 21:07

Ik heb hem al overgespoten met haarlak, dus kan er nu niets meer aan veranderen Bloos! Wel jammer, zit op de foto inderdaad een grote bolling die er op de tekening niet zit
Nouja.. Nu helaas niks meer aan te doen, volgende keer beter dan maar Lachen