[TEK] Paarden (a3) en hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

[TEK] Paarden (a3) en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:57

Vorige topic was op slot gegaan (er is een apart taxatie topic in de crea bea), maar ik wil natuurlijk altijd graag commentaar!

1: a4 Sjefke (neus en snor in het echt veel duidelijker)
Afbeelding

2: A3 formaat
Afbeelding

Brand los!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 12-03-08 23:42, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: tag

irmalouise

Re: Paarden (a3) en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:00

Ik vind ze super mooi vooral het tekeltje, echt of hij er af komt. Die ogen echt geweldig.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 22:13

Dank je! En die vind ik in het echt juist het minst gelukt Lachen

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:19

Mijn eerste indruk is dat je absoluut kunt tekenen. Maar op dit soort slechte foto's is het eigenlijk onmogelijk om zinnig commentaar te geven dus helaas kan ik ook niet meer dan dit erover zeggen. Presentatie van je werk is al het halve werk. Fotografeer in natuurlijk licht recht van boven of voor je werk zonder flits, zonder dat het licht er direct op valt en zonder dat de zon je beeld verstoort. Ik fotografeer mijn werk niet (behalve groter formaat omdat mijn huidige scanner niet groter dan A3 kan scannen) en kies er dus voor om te scannen. Ik kan hier gewoon echt niks over zeggen, sorry. Bloos

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 22:34

Heb je ook helemaa gelijk in. Jammer genoeg hebben we op het moment niets om het in daglicht te fotograferen. Wel bedankt voor je commentaar!

Foto's zijn in ieder geval gewijzigd, in het echt is er iets meer detail, maar de verhoudingen zijn zoals in het echt, de kleuren zijn zoals in het echt.

Mireille

Re: [TEK] Paarden (a3) en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:42

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:56

Ik vind het hartstikke knap, hoor! Vooral het paard Hugo vind ik erg goed gelukt, zoiets zou ik nooit voor elkaar krijgen Bloos Knipoog
Het rechterpaard (Bianca) vind ik ook mooi, maar ik heb het idee dat de hals niet helemaal klopt, of misschien de aanhechting van de hals en het hoofd. Ik vind die hals ook wat dun, maar misschien heeft het paard dat in het echt ook wel Lachen . De binnenkant van de oren van Bianca vind ik wat donker, terwijl ik de neusgaten juist wat licht vind. Maar dat kan ook komen door de foto natuurlijk Lachen
En vooral de ogen van het hondje spreken erg vind ik, hij kijkt je echt aan. Ik vind alleen daar de oren juist een beetje licht, maar ook dat kan natuurlijk aan de foto liggen. Veel succes verder ermee, goed bezig!! Lachen

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 00:30

Heel hartelijk bedankt!

Loveshadow, dank je voor de tips, ik kan er nu nog iets aan veranderen. Oren en neuzen zijn inderdaad mijn moeilijkste plekjes Knipoog

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:55

Heej wat leuk, de paarden van stephanie_19. Ik ken beide dieren en je hebt ze mooi neergezet hoor. Alleen de hals van Bianca is idd nog een beetje iel en de overgang van onderkaak naar neur is iets te abrupt. Ze heeft een beetjeeen smalle neus nu, maar akn ook de invalshoek van de camera zijn. Maar je hebt echt talent en zeker Huugje staat er echt prachtig op!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 17:42

Bedankt voor de tip! Zeker van iemand die ze kent is het fijn om te horen. Jij weet ook hoe de paarden er in het echt uitzien (Hugo zeker neem ik in ieder geval aan).