Allereerst wil ik natuurlijk mijn 'werk' laten zien, en er (onderbouwd) commentaar op krijgen. Ten tweede, ik ben nu bezig met bepalen van prijzen voor tekeningen, ik maak in opdracht tekeningen (http://www.tekenvoorbrooke.nl) en opbrengst min een beetje onkostenvergoeding en verzendkosten is wat er gedoneerd word aan Brooke Hospital for Animals. Prijzen ajb opgeven voor het soort tekening, dus 'voor een tekening van deze kwaliteit zou ik zoveel kwijt willen zijn'
Jammer genoeg zijn de foto's niet goed te krijgen met mijn camera en belichting, maar in het echt zijn de tekeningen dus gedetailleerder en gewoon weg van betere kwaliteit.
Bij deze: Sjefke

a4 formaat
Hugo en Bianca van Stephanie_19 op bokt:

A-3 formaat, daarom te weinig details zichtbaar op foto. Kleuren zijn in het echt ook duidelijker en donkerder. Moest ik ook van de zijkant nemen om geen eigen schaduw erop te hebben, maar de verhoudingen bij Hugo zijn niet zo scheef in het echt. (deze tekening wordt voor hij naar Stephanie gaat geëxposeerd op de paardenmarkt in Weert, 15 maart, komende zaterdag dus)
Hugo die nog eens niet op de foto wil:

Ook A4, wederom: in het echt (veel) scherper en gedetailleerder.
Alvast bedankt!